ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
10 φωτογραφίες »

Citroen C3 Vs Opel Corsa στις «βασικές» turbo εκδόσεις

71.025 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2021)

Ετεροθαλή αδέρφια: Το Citroen C3 και το Opel Corsa μπορεί να μοιράζονται πολλά κοινά μέρη, ωστόσο εκπροσωπούν δυο διαφορετικές σχολές, την γαλλική και τη γερμανική αντίστοιχα.


Η εμπορική δόξα των αυτοκινήτων της κατηγορίας B καλά κρατεί. Mπορεί τον τελευταίο καιρό να ασκεί μια σχετική πίεση η κατηγορία των μικρών crossover, αλλά τα κλασσικά μικρά εξακολουθούν να έχουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, με τον ανταγωνισμό να είναι σκληρός και τους κατασκευαστές να επενδύουν πολλά στη συγκεκριμένη κατηγορία. 

Αυτή τη φορά επιλέξαμε να συγκρίνουμε τα Citroen C3 και Opel Corsa δύο μοντέλα που διαθέτουν κοινά μηχανικά μέρη και πλατφόρμα, ωστόσο εξελίχθηκαν με διαφορετική φιλοσοφία. Το trendy C3 με τη γαλλική του φιλοσοφία και χάρη, και το Corsa με ριζωμένο γερμανικό DNA.

Με το ίδιο value for money
Η σύγκρισή μας αφορά στις «βασικές» εκδόσεις turbo που είναι οι δημοφιλέστερες, οι οποίες μάλιστα έχουν και παραπλήσια τιμή. Από 15.400 ευρώ το C3 στην έκδοση Feel και από 15.300 το Corsa στο επίπεδο Edition. Βέβαια η Feel είναι αρκετά πιο πλούσια έκδοση, γι αυτό αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα δίκαιοι πρέπει να αναφέρουμε πως η αντίστοιχη έκδοση της Feel είναι η Elegance για το Corsa που στοιχίζει από 15.900 ευρώ.

Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο το C3
Το Citroen C3 ξεχωρίζει για την πιο «τολμηρή» του παρουσία, η οποία εκφράζεται από το πιο στρογγυλεμένο αμάξωμα, με τα ψηλά τοποθετημένα στενά LED φώτα ημέρας, το μεγάλο σε όγκο προφυλακτήρα, τα πλαϊνά προαιρετικά προστατευτικά Airbumps και φυσικά τις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Ειδικά μάλιστα μετά την ανανέωσή του η εμφάνιση απέκτησε στο μπροστά μέρος περισσότερη φρεσκάδα, χάρη στην χρωμιωμένη λωρίδα-συνέχεια του σήματος. 

Το Corsa είναι μακρύτερο και στενότερο του C3 και σε συνδυασμό με την κεκλιμένη οροφή και τα δυναμικά στοιχεία στο σχεδιασμό του, όπως η μάσκα με τη στενή γρίλια και τα «νεύρα» στο καπό, το σύνολο αποκτά μια πιο αθλητική και επιβλητική υπόσταση.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER