ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Citroen C3 ή SEAT Ibiza; Ποιο μικρό βενζίνης να αγοράσω στα 110 άλογα;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Citroen C3 ή SEAT Ibiza; Ποιο μικρό βενζίνης να αγοράσω στα 110 άλογα;

31.189 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2022)

Citroen C3 και SEAT Ibiza προσφέρονται αμφότερα με αποδοτικούς turbo κινητήρες 110 ίππων, ωστόσο πρόκειται για δύο διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα σε σχεδίαση και στήσιμο.

Citroen C3 Vs SEAT Ibiza: Ανετο ή fun to drive μικρό;

Τα Citroen C3 και SEAT Ibiza ανταγωνίζονται στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, η οποία παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής, παρά το αυξημένο ενδιαφέρον που δείχνουν οι καταναλωτές στα μικρά και μικρομεσαία SUV τα τελευταία χρόνια. To C3 και το Ibiza φέρνουν στο τραπέζι διαφορετικά χαρακτηριστικά αλλά, αμφότερα, είναι δύο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας τόσο στην όλη όσο και εκτός αυτής. Πάμε να δούμε αναλυτικά ποια είναι τα δυνατά τους σημεία στις βενζινοκίνητες turbo εκδόσεις τους στα 110 άλογα.

Σχεδίαση: Νεανικό το Citroen C3, επιθετικό το SEAT Ibiza

H εμφάνιση του Citroen C3 έχει έντονο νεανικό χαρακτήρα και δυναμική παρουσία χάρη στην άμεσα αναγνωρίσιμη εκφραστική μάσκα τους, τους μοντέρνους τεχνολογίας LED προβολείς, τη χρωματιστή λωρίδα που περιβάλλει τα φώτα ομίχλης και τα ανασχεδιασμένα πλαϊνά Airbumps που θυμίζουν design από SUV μοντέλο.

Το SEAT Ibiza από την άλλη πλευρά, ιδιαίτερα μετά την ανανέωσή του, είναι πιο στυλάτο με επιθετικά φωτιστικά σώματα και κομψές γραμμές που το κάνουν να ξεχωρίζει στον δρόμο. Στο πίσω μέρος, πλέον, το όνομα του μοντέλου δίνει το παρών μέσω γραμμάτων πάνω στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εσωτερικό: Καθισματάρες το C3, ποιοτικό με 8,25 ιντσών οθόνη το Ibiza

Η καμπίνα είναι αναμφίβολα το δυνατό σημείο του C3, αφού τα φαρδιά και πλούσια σε μαλακό υλικό καθίσματα δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν ακόμη και από τις πολυθρόνες του σαλονιού σου. Πρόκειται για τα Advanced Comfort καθίσματα που εφοδιάζουν ήδη τα μεγαλύτερα «αδέλφια» C4 Cactus, C3 Aircross και C5 Aircross, και διευρύνουν τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει η γαλλική μάρκα στα μικρά. Από εκεί και πέρα, το σκηνικό στην καμπίνα του C3 είναι γνώριμο με ένα τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό που αν και με σκληρά πλαστικά, διαθέτει γερή συναρμογή και μοντέρνα σχεδίαση. Μία οθόνη αφής 7 ιντσών είναι υπεύθυνη για την χρήση του συστήματος infotainment, που προσφέρει όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto). Στον τομέα των χώρων, το C3 προσφέρεται για άνετες μετακινήσεις τεσσάρων ατόμων, άνω του μετρίου αναστήματος, με τις αποσκευές τους (πορτ-μπαγκάζ 300 λτ.).

Από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς μέσα στο Ibiza θα καταλάβεις πως πρόκειται για ένα μοντέλο του ομίλου VW, αφού το αυτοκίνητο υιοθετεί την ίδια φιλοσοφία σε σχεδίαση και κατασκευή. Το Ibiza επίσης δεν έχει μαλακά υλικά στο εσωτερικό του ωστόσο αυτό ελάχιστα επηρεάζει την ποιότητα κατασκευής του που είναι ικανοποιητική, με πολύ καλό επίπεδο συναρμογής και καλό φινίρισμα. Η στάνταρ οθόνη αφής 8,25 ιντσών δίνει πιο hi-tech αέρα αέρα στο διάκοσμο, ο οποίος είναι σύγχρονος συνολικά. Το Ibiza θα μεταφέρει άνετα 4 επιβάτες και έχει χώρο αποσκευών 355 λίτρων.

Κινητήρες: Αμφότερα έχουν ικανά και οικονομικά μοτέρ

Ο 1,2 PureTech τούρμπο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου είναι εξαιρετικός σε απόδοση (110 άλογα και 205 Nm ροπής) και λειτουργία, ενώ ταιριάζει γάντι με το σωστά κλιμακούμενο 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης (turbo lag), δεν εμφανίζει δυσάρεστους κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Οι επιδόσεις δεν ενθουσιάζουν, αλλά είναι άκρως ικανοποιητικές (0-100 σε 10,1 δλ και τελική 193 χλμ./ώρα) και το κυριότερο η κατανάλωση διατηρείται σε νορμάλ επίπεδα. Η Citroen ανακοινώνει 4,4 λτ./100 χλμ. ωστόσο στην πράξη η μέση κατανάλωση κυμαίνεται πιο κοντά στα 6,6 λτ./100 χλμ.. 

Ο 3κύλινδρος TSI αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής στις 5.500 και 2.000-3.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις (9,9 για το 0-100) στο σχετικά ελαφρύ Ibiza. Σε γενικές γραμμές ο 1,0 TSI, που έχει πολιτισμένη σε γενικές γραμμές λειτουργία, νιώθει άνετα πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. επιτρέποντας την οδήγηση με 1 ή και 2 σχέσεις πάνω. Αυτό ευνοεί την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ., παρά την απουσία κάποιας μορφής ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Μάλιστα με eco πρόγραμμα στο ταξίδι μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ. χάρη και στην πολύ μακριά 6η σχέση του χειροκίνητου κιβωτίου με τον ακριβή και θετικό σε λειτουργία επιλογέα. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Audi