Συγκρίνουμε τα τρία οικογενειακά μικρομεσαία Citroen C3, Nissan Pulsar και Skoda Rapid Spaceback στις diesel εκδόσεις τους. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
C4 Vs Pulsar Vs Rapid SpaceBack
50.042 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2017)
Τα Citroen C4, Nissan Pulsar και Skoda Rapid Spaceback κλείνουν το μάτι στους οικογενειάρχες, που επιζητούν την ευρυχωρία των άνετων σαλονιών τους και την οικονομία των diesel κινητήρων τους.
Citroen C4 1,6 BlueHDi 120 PS
- Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, κλίσεις στις στροφές
Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS
+ Χώροι επιβατών, άνεση, κατανάλωση, στιβαρότητα κατασκευής, πρακτικότητα, φαρδιά μετατρόχια-«πάτημα», αξιοπιστία Nissan
- Σχεδίαση χωρίς ρίσκα, άτονη οδηγική αίσθηση, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Skoda Rapid Spaceback 1,6 TDI 116 PS
+ Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, χώροι επιβατών-αποσκευών, Value for Money, πρακτικότητα
- Λιτή σχεδίαση αμαξώματος-εσωτερικού, θόρυβος στις υψηλές στροφές, 5άρι κιβώτιο
Κακά τα ψέματα, στις πρώτες γραμμές της λίστας των προτεραιοτήτων του μέσου Έλληνα οικογενειάρχη, που αγοράζει σήμερα αυτοκίνητο με βάση τη λογική, είναι οι χώροι και η χαμηλή κατανάλωση. Αν μάλιστα κάνει και πολλά χλμ ετησίως, τότε μπαίνει στο παιχνίδι και το diesel. Μοιραία λοιπόν προέκυψε η συγκριτική αντιπαράθεση με τρεις mainstream μικρομεσαίες χάτσμπακ επιλογές, που προσφέρουν χώρο στο πίσω κάθισμα, ικανό για να κάθεσαι… σταυροπόδι, χαμηλή diesel κατανάλωση και ξεχωριστά χαρακτηριστικά: Η Citroen C4 με σύστημα AdBlue για τον περιορισμό των επικίνδυνων NOx, που βγάζουν αβέρτα τα diesel, το Nissan Pulsar με το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία και το Skoda Rapid Spaceback, το πρώτο χάτσμπακ μικροσεσαίο της τσέχικης φίρμας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ ¶νεση ανάρτησης- καθισμάτων, ποιότητα κατασκευής, αυτονομία, χώροι επιβατών και αποσκευών, πληρότητα εξοπλισμού, 5ετής εγγύηση- Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, κλίσεις στις στροφές
Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS
+ Χώροι επιβατών, άνεση, κατανάλωση, στιβαρότητα κατασκευής, πρακτικότητα, φαρδιά μετατρόχια-«πάτημα», αξιοπιστία Nissan
- Σχεδίαση χωρίς ρίσκα, άτονη οδηγική αίσθηση, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Skoda Rapid Spaceback 1,6 TDI 116 PS
+ Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, χώροι επιβατών-αποσκευών, Value for Money, πρακτικότητα
- Λιτή σχεδίαση αμαξώματος-εσωτερικού, θόρυβος στις υψηλές στροφές, 5άρι κιβώτιο
Κακά τα ψέματα, στις πρώτες γραμμές της λίστας των προτεραιοτήτων του μέσου Έλληνα οικογενειάρχη, που αγοράζει σήμερα αυτοκίνητο με βάση τη λογική, είναι οι χώροι και η χαμηλή κατανάλωση. Αν μάλιστα κάνει και πολλά χλμ ετησίως, τότε μπαίνει στο παιχνίδι και το diesel. Μοιραία λοιπόν προέκυψε η συγκριτική αντιπαράθεση με τρεις mainstream μικρομεσαίες χάτσμπακ επιλογές, που προσφέρουν χώρο στο πίσω κάθισμα, ικανό για να κάθεσαι… σταυροπόδι, χαμηλή diesel κατανάλωση και ξεχωριστά χαρακτηριστικά: Η Citroen C4 με σύστημα AdBlue για τον περιορισμό των επικίνδυνων NOx, που βγάζουν αβέρτα τα diesel, το Nissan Pulsar με το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία και το Skoda Rapid Spaceback, το πρώτο χάτσμπακ μικροσεσαίο της τσέχικης φίρμας.
Χαμηλών (σχεδιαστικών) τόνων
Καθένα έχει τον δικό του σχεδιαστικό χαρακτήρα, χωρίς να προκαλεί, αλλά και χωρίς να δημιουργεί έντονα οπτικά ερεθίσματα. Η Citroen C4 μετά την ανανέωσή της έχει ενισχύσει την κομψή της εικόνα. Το Nissan Pulsar, που είναι το ψηλότερα από τα τρία, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στη σχήματος V νέα μπροστινή γρίλια της Nissan. To πιο ουδέτερο σχεδιασμό δείχνει να έχει το Skoda Rapid Spaceback, που έχει επενδύσει περισσότερα στην λειτουργικότητα.
Βασικά ο fun to drive τύπος θα περίμενε για το νέο Civic... O value for money θα έπαιρνε το NISSAN Pulsar 1.2, ή Fiat Tipo hatchback O High tech θα περίμενε το ανανεωμένο Golf με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την μεγάλη σε ίντσες οθόνη αφής κτλ