Το Citroen C4 με το συγκεκριμένο μοτέρ είναι μία ολοκληρωμένη επιλογή.
Test: Citroen C4
42.506 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2016)
Το Citroen C4 αποκτά το νέο diesel κινητήρα των 120 ίππων του ομίλου PSA και ενισχύει την εικόνα του συνδυάζοντας την οικονομία που εκείνος του εξασφαλίζει με την κομψότητα που το διακρίνει.
What is new
Νέος Euro 6 diesel με 120 ίππους
Καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
Τιμή από 20.700 ευρώ
+ Aνεση ανάρτησης και καθισμάτων, κατανάλωση, επιδόσεις, σχεδίαση
- Μεγάλη στεφάνη τιμονιού, αίσθηση επιλογέα
Με νέο σύμμαχό του τον πολύ καλό και αποδοτικό κινητήρα των 120 ίππων BlueHDi, η Citroen ρίχνει εκ νέου το C4 στην μάχη της κατηγορίας φιλοδοξώντας να ενισχύσει την πορεία του στην αγορά. Μπορεί αυτός ο κινητήρας να έχει κατά 5 μόλις ίππους μεγαλύτερη απόδοση από τον προηγούμενο e-HDI είναι όμως πιο σύγχρονος καλύπτοντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, ενώ με τις τιμές της απόδοσης και της ροπής του, αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά πετρελαιοκίνητα σύνολα στα 1,6 λίτρα. Τo Citroen C4 κατά τα άλλα και μετά την ανανέωση που δέχθηκε το περασμένο έτος, συνεχίζει να αποτελεί το πιο άνετο αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας προβάλλοντας επιπλέον στα κύρια χαρακτηριστικά του, την κομψή σχεδίαση μέσα και έξω, την καλή ποιότητα κατασκευής και τον πλούσιο εξοπλισμό.
Εμφανισιακά το Citroen C4 είναι μοντέρνο και καλαίσθητο σχεδιαστικά. Τα νέα στοιχεία που ενσωματώθηκαν στο facelift μοντέλο το καλοκαίρι του 2015, είναι τα νέα πιο σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED εμπρός και τα αντίστοιχα πιο τρισδιάστατης αισθητικής πίσω, καθώς και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες.
Από 20.700 ευρώ
Η τιμή του Citroen C4 με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων BlueHDi των 120 ίππων στην εξοπλιστική έκδοση Feel, ανέρχεται στα 20.700 ευρώ. Η έκδοση Feel που αποτελεί την βασική για αυτό τον κινητήρα εξοπλιστική έκδοση, διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας συμπεριλαμβάνοντας μεταξύ άλλων cruise control και διζωνικό κλιματισμό, ενώ το C4 1,6 BlueHDi 120 PS διατίθεται και στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Shine. Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 της Citroen.
Σαν κάτοχος του pre facelift μοντέλου έστω και 27 μήνες και με σχεδόν 57.000χλμ, έχω μόνο καλά λόγια να πω για το αυτοκίνητο. Αρχοντικό στο δρόμο,εντελώς αθόρυβο με άψογη λειτουργία ανάρτησης. Στις στροφές ναι μεν γέρνει αλλά δεν είναι αμάξι για στροφιλίκια αλλά για ατελείωτα ταξίδια. Πολύ οικονομικό αφού σε ταξίδι φορτωμένο και με 125 στο κρουζ η κατανάλωση σταμάτησε στο 4,4. Συμφωνώ για το τιμόνι ότι είναι μεγάλο,σαν να οδηγείς magirus 6x6, αλλά είναι σαφές και με επαρκέστατο βάρος. Έχοντας αλλάξει ουκ ολίγα αυτοκίνητα καταλήγω ότι είναι το απόλυτο vfm,αξιόπιστο και οικονομικό. Σκέτη απόλαυση κάθε βόλτα μαζί του.
Πόσες μ@λ@κίες θα διαβάσω από έμμισθους ακόμα; Lefteris πως είναι δυνατόν να πηδάει ένα αυτοκίνητο με μαλακή ανάρτηση; Η μαλακή ανάρτηση ίσα ίσα που καταπίνει της τυχόν ανωμαλίες του οδοστρώματος!!! Ένα αυτοκίνητο με σκληρή ανάρτηση πηδάει σαν κατσίκι με το παραμικρό!!! Για πες μας πόσο χρονών είσαι και πόσα χρόνια οδηγείς με δίπλωμα, μήπως κατοικείς στην περιφέρεια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Φίλτατε Λευτέρη. Προσωπικά μένω επαρχία και δεν κάνω χιλιόμετρα εντός πόλεων παρά μόνο σε εθνική και επαρχιακούς. Δεν ξέρω τι τύπος οδηγού είσαι οπότε δεν ξέρω πως οδηγείς ή τι διαδρομές κάνεις. Πάντως η κατηγορία του διπλώματος που έχεις δεν σημαίνει κάτι καθώς τις περισσότερες φορές στο δρόμο έχω κινδυνεύσει από επαγγελματία. Είμαι τακτικότατος αναγνώστης κάποιων φόρουμ και είναι η πρώτη φορά που ακούω τέτοιο πρόβλημα. Εκτός και αν εννοείς το bounce,φαινόμενο που δημιουργείται σε συνεχόμενα στροφιλίκια και δεν προλαβαίνει η ανάρτηση να επανέλθει. Πάντως κοπάνημα ούτε στα κατσάβραχα των Ζαγοροχωρίων δεν έχω ακούσει. Αν είσαι Αθήνα θα σου πρότεινα να πας Ω στο ποτάμι να το δούνε.
Για να κάνουμε και λίγο χαβαλέ, προτείνω στον φίλο Lefteris να πάρει Jeep Willys με φύλλα σούστας μπρος πίσω για να μην χοροπηδάει καθόλου....:)
Πριν κάποιες μέρες είχα πρόβλημα με το ψυγείο στο δικό μου αυτοκινητο και έπρεπε να πάω Αθηνα Θεσσαλονικη άμεσα. Νοίκιασα λοιπόν το C4. Ειμαι BMWδάκιας κολλημένος και ήμουν διστακτικός οταν μου το πρότειναν. Εντυπωσιάστηκα με την τρομερή άνεση στο ταξίδι και με cruise control κολλημένο αρκετά ψηλά... με λιγότερο απο 38€ πετρέλαιο η διαδρομή. Δε ξερω αν ειμαι για μένα αλλα αν φίλος μου έλεγε οτι το σκέφτεται θα του έλεγα να το πάρει... και να μου το δώσει για κανένα ταξιδάκι :).
ΕΙΜΑΙ 43 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ 3ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΙΣΘΟΣ. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΟΜΑΔΑ . ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ NOMIZΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ c4 ΑΠΟ 10/2014.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 115 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ.ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ , ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ , ΕΧΕΙ ΜΑΛΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΜΜΙΣΘΟΣ , ΤΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΧΩ & ΠΟΣΟ ΧΡΩΝΩΝ ΕΙΜΑΙ , ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ , ΟΥΤΕ ΚΑΝΩ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΟΝΤΡΕΣ . ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ !!!! ΕΙΠΑΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΩΡΑ .
EKΦΡΑΖΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ . ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ. ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΞΕΠΕΡΝΙΟΝΤΑΙ.