Η καμπίνα του Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more, ενώ δεν υπάρχει κλασικός πίνακας οργάνων, παρά δύο ψηφιακές οθόνες. Το φινίρισμα θα το θέλαμε καλύτερο, ενώ υπάρχουν αρκετές ιδιαιτερότητες (π.χ. οι πίσω πόρτες δεν έχουν κλασική εσωτερική χειρολαβή, τα πίσω παράθυρα ανοίγουν με μεντεσέ κτλ), αλλά τουλάχιστον υπάρχει καλή συναρμογή στα σκληρά πλαστικά. Έχει τη χαμηλότερη θέση οδήγησης, ενώ στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει ο περιστροφικός διακόπτης για επιλογή προγράμματος στο Grip Control.
Στο Fiat 500X, η όλη ατμόσφαιρα εμπνέεται και πάλι από τη ρετρό-μοντέρνα σχεδίαση του trendy Fiat 500, σε ένα άκρως ελκυστικό αποτέλεσμα. Ξεχωρίζουν στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη οριζόντια επένδυση στο χρώμα του αυτοκινήτου και η οθόνη αφής για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, αλλά και ο σπορτίφ πίνακας οργάνων. Υπάρχει μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό με το φινίρισμα και τη συναρμογή να ικανοποιούν απόλυτα. O περιστροφικός διακόπτης για το Traction+ βρίσκεται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
Τέλος, στο εσωτερικό του Peugeot 2008 η όλη σχεδίαση παραμένει μοντέρνα αν και με minimal ύφος, ενώ στοιχεία όπως ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων στο άνω τμήμα της κονσόλας ξεχωρίζουν. Επίσης, όμορφο και με σπορτίφ στοιχεία είναι το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι, ενώ η ποιότητα των υλικών και της συναρμογής ικανοποιεί με το παραπάνω. Θα θέλαμε πιο ψηλά τοποθετημένο το τιμόνι και πιο χαμηλά το κάθισμα για να βολεύονται καλύτερα και οδηγοί υψηλότερου αναστήματος.