Χάρη στο Grip Control και στα M+S ελαστικά, το Citroen C4 Cactus πάει παραπέρα από τις απλές δικίνητες εκδόσεις και δεν κωλώνει ουσιαστικά πουθενά στην περιπέτεια της καθημερινότητας, παρά τη συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος. Σε γενικές γραμμές δίνει προτεραιότητα στην άνεση, αν και οι μεγάλες εγκάρσιες κακοτεχνίες δεν απομονώνονται εντελώς. Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις, τη στιγμή που η αποτελεσματικότητα των φρένων είναι εξαιρετική. Την όποια διάθεση του οδηγού για γρήγορους ρυθμούς κίνησης πάντως θα αποτρέψει τόσο το αργό τιμόνι, όσο και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου.
Το Fiat 500X διακρίνεται για τη στιβαρότητα και σταθερότητα του πλαισίου, όπου μαζί με τη ρύθμιση της ανάρτησης, φροντίζουν ώστε το δικίνητο compact crossover να διατηρείται σταθερό και με άκρως προβλέψιμες αντιδράσεις σε πιο οριακές καταστάσεις. Η ικανή απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο 500X να μην το πολυσκέφτεται σε δρόμους με δυσκολίες, ενώ τα ελαστικά M+S και κυρίως το σύστημα Traction+ βοηθά την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. ¶ξια λόγου η δύναμη των φρένων του.
Το Peugeot 2008 με τη σειρά του χάρη στο σύστημα Grip Control και τα μάχιμα ελαστικά του, καταφέρνει να κινείται με σχετική ευκολία σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Παράλληλα, χάρη στη σωστά ρυθμισμένη του ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος στην άσφαλτο και κίνηση χωρίς «κοπανήματα» στο χώμα. Στις στροφές, το 2008 θα εμφανίσει φυσιολογικές κλίσεις από το αμάξωμα και αντιδράσεις προβλέψιμες και εύκολα ελεγχόμενες από το καλό και με σπορ διαστάσεις τιμόνι. Τα φρένα από την πλευρά τους, παρότι προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, στην μέτρησή μας στο 100-0 χλμ./ώρα εμφάνισαν μια μέτρια επίδοση.