Ο CEO της Citroen, o κ. Vincent Cobée, θεωρεί πως σύντομα οι εταιρείες θα σταματήσουν να παράγουν ηλεκτρικά SUV λόγω του μεγάλου τους βάρους, της αεροδυναμικής τους και της υψηλής φορολογίας που θα έχουν στο μέλλον.
Μπαίνει τέλος στα ηλεκτρικά SUV λόγω αεροδυναμικής και φορολογίας
Δεδομένος είναι ο θάνατος των SUV σύμφωνα τουλάχιστον με τον επικεφαλής της Citroen, κ. Vincent Cobée, o οποίος δεν δίστασε να δηλώσει πως: «O κόσμος των SUV είναι τελειωμένος, ακόμη και εάν αυτή την στιγμή, οι αριθμοί δεν με δικαιώνουν».
Ένας λόγος για τον οποίον η αυτοκινητοβιομηχανία θα σταματήσει να παράγει SUV είναι η αεροδυναμική, σύμφωνα πάντα με τον Cobée. «Σε ένα ηλεκτρικό, εάν η αεροδυναμική του είναι κακή, τότε το πέναλτι στο κομμάτι της αυτονομίας είναι τεράστιο. Μπορεί να χάσεις ακόμη και 50 χιλιόμετρα αυτονομίας» ανέφερε. Μια λύση θα ήταν τα SUV να εξοπλίζονται με μεγαλύτερες μπαταρίες αλλά αυτό δεν είναι πάντα εύκολo». Ο Cobée εκτιμά πως οι εταιρείες θα αρχίσουν να περιορίζουν το βάρος των ηλεκτρικών και το μέγεθος των μπαταριών λόγω της φορολογίας, όπως φημολογείται πως ετοιμάζεται να κάνει η Γαλλία.
O μέσος όρος του βάρους των ηλεκτρικών SUV θα φτάνει τους 2 τόνους
Ο Cobée αναφέρει πως τα SUV έχουν επίσης αρχίσει να δαιμονοποιούνται λέγοντας: «Πέντε χρόνια πριν, εάν έμενες σε μια μεγάλη πόλη και μετέφερες τα παιδιά σου με ένα μεγάλο SUV, ήσουν ένας σημαντικός άνδρας. Τώρα, εάν κάνεις το ίδιο, θεωρείσαι τρομοκράτης».
Ένας ακόμη λόγος που θα είναι υπεύθυνος για το τέλος των SUV είναι το μεγάλο τους βάρος. «Το 1970 ένα αυτοκίνητο ζύγιζε 700 κιλά. Σήμερα, ο μέσος όρος είναι 1.300 κιλά. Αύριο ο μέσος όρος θα είναι δύο τόνοι. Χρησιμοποιούμε τριπλάσια υλικά για την ίδια υπηρεσία, μόνο και μόνο για να είμαστε «πράσινοι».
Απομακρύνεται από τα μεγάλα ηλεκτρικά SUV η Citroen
Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, η Citroen κινείται σε διαφορετική κατεύθυνση στο κομμάτι των ηλεκτρικών, αφού προσπαθεί να παράγει ηλεκτρικά με μπαταρίες χωρητικότητας περίπου 50 kWh. Ο Cobée γνωρίζει πως υπάρχει ρίσκο στο να μην προσφέρεις αυτοκίνητα που αυτή την στιγμή επιθυμεί ο κόσμος αλλά θεωρεί πως το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο, εάν δεν αντιληφθείς το πρόβλημα που θα υπάρχει στο μέλλον με τα ηλεκτρικά SUV. «Εάν επιμένουμε με τα «SUV κουτιά» μέχρι το 2030 και ανακαλύψουμε πως δεν έχουμε πελάτες, τότε η προσγείωση θα είναι οδυνηρή. Δεν θες να είσαι ο τελευταίος που θα βγει από την πίστα».