ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πέντε ινδικά μοντέλα δοκίμασε ο Global NCAP και τα αποτελέσματα είναι άκρως απογοητευτικά και ανησυχητικά. Δείτε τι εννοούμε… (στη φωτό το Renault Kwid).

Πέντε ινδικά μοντέλα δοκίμασε ο Global NCAP και τα αποτελέσματα είναι άκρως απογοητευτικά και ανησυχητικά. Δείτε τι εννοούμε… (στη φωτό το Renault Kwid).

Crash test: Μηδέν αστέρια

8.768 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2016)

Τη στιγμή που εμείς «μαλώνουμε» αν ένα αμάξι προσφέρει ασφάλεια 4 ή 5 αστέρων, στην Ινδία δεν καταφέρουν να πάρουν ούτε ένα. Δείτε τα videos από τα crash test του Global NCAP και θα καταλάβετε…

Ο παγκόσμιος φορέας διεξαγωγής crash test, ο Global NCAP, διεξήγαγε μια σειρά δοκιμών σε πέντε ινδικά μοντέλα και τα αποτελέσματα είναι άκρως απογοητευτικά και ανησυχητικά.Και πώς να μην είναι όταν τα Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio και Hyundai Eon, «πάτωσαν» στη μετωπική σύγκρουση με ταχύτητα 64 χλμ./ώρα. Πόσο πήραν στην αξιολόγηση της προσφερόμενης προστασίας στους ενήλικους επιβάτες; Μηδέν αστέρια!Το Kwid δοκιμάστηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης μίας που διέθετε αερόσακο οδηγού, αλλά καμία τους δεν κατάφερε να λάβει ούτε καν ένα αστέρι. Το μόνο «καλό» νέο είναι πως πήρε δύο αστέρια στην προστασία παιδιών. Αν και η δομή του δεν κατέρρευσε, έδειξε κάποια σημάδια αστάθειας, κάτι που σε μεγαλύτερες ταχύτητες θα οδηγούσε σε εντονότερα προβλήματα. Τουλάχιστον η Renault India έχει ήδη ανακοινώσει πως θα προβεί σε μια σειρά αναβαθμίσεων στο μοντέλο και όταν αυτές γίνουν, θα ξαναδοκιμαστεί.Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τα άλλα τέσσερα μοντέλα, καθώς όλα τους πήραν μηδέν. Τα Mahindra Scorpio και Ηyundai Eon πήραν δύο αστέρια για τα παιδιά, ενώ τα Suzuki Maruti Eco και Suzuki Maruti Celerio, ένα. Ας αφήσουμε, όμως, καλύτερα να αποδώσουν την εικόνα του πώς είναι να τρακάρεις με ένα ινδικό αμάξι…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
ΜΟΤΟ