ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι γυναίκες έδειξαν προτίμηση για το premium κομμάτι της κατηγορίας, με τις πωλήσεις των σχετικών μοντέλων να αυξάνονται κατά 117% (στη φωτό η Cadillac XT5).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι γυναίκες έδειξαν προτίμηση για το premium κομμάτι της κατηγορίας, με τις πωλήσεις των σχετικών μοντέλων να αυξάνονται κατά 117% (στη φωτό η Cadillac XT5).

Crossover & Γυναίκα

2.339 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2016)

Μεγάλη αδυναμία έχει η σύγχρονη γυναίκα στα SUV / Crossover, πολύ περισσότερο από τον άνδρα. Δείτε τα συμπεράσματα μιας ενδιαφέρουσας έρευνας για το πάλαι ποτέ ασθενές φύλλο…

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η κλάση των SUV / Crossover συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως και μια νέα έρευνα που έρχεται από τις Η.Π.Α., ισχυρίζεται πως ξέρει το γιατί: Οι γυναίκες τα προτιμούν. Ο λόγος είναι απλός και δεν διαφέρει από αυτόν των ανδρών και έχει να κάνει με το ότι τα σύγχρονα μοντέλα προσφέρουν έναν ιδανικό συνδυασμό οικονομίας και ευρυχωρίας. Για να μην μιλήσουμε για το στιλ, που είναι έτσι και αλλιώς υποκειμενικό…Σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύει ο Bloomberg, η έρευνα της εταιρείας MaritzCX έδειξε πως από το 2010 έως το 2015, οι πωλήσεις των SUV σε γυναίκες αυξήθηκαν κατά 34%, ενώ την ίδια περίοδο οι άνδρες πελάτες πλήθυναν κατά 22%. Οι κυρίες, μάλιστα, έδειξαν προτίμηση για το premium κομμάτι της κατηγορίας, με τις πωλήσεις των σχετικών μοντέλων να αυξάνονται κατά 117%!Η αλλαγή αυτή στις πωλήσεις έχει να κάνει και με το δημογραφικό πρόβλημα του σύγχρονου κόσμου. Οι γυναίκες παντρεύονται και γίνονται μαμάδες αργότερα από ότι παλιά. Επιπλέον, οι ελεύθερες γυναίκες έχουν πλέον υψηλότερη μόρφωση και περισσότερα χρήματα. Τα παραπάνω δημιούργησαν ένα γκρουπ γυναικών με πιο πολλά λεφτά για ξόδεμα, του οποίου τις ανάγκες τα SUV δείχνουν να ικανοποιούν καλύτερα. Μάλιστα, πάνω από το 66% των γυναικών που πήραν crossover πέρσι, δήλωσαν πως είναι αποκλειστικά δικό τους.Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που οι αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν όλο και πιο συχνά στο γυναικείο αγοραστικό κοινό. Επιπλέον, σύμφωνα με το Bloomberg, το ασθενές φύλλο τείνει να μένει πιστό σε μία μάρκα, ενώ μοιράζεται καλύτερα με τους οικείους ό,τι θετικό αποκομίζει από το νέο αμάξι.

Η έρευνα έδειξε πως από το 2010 έως το 2015, οι πωλήσεις των SUV σε γυναίκες αυξήθηκαν κατά 34%, ενώ την ίδια περίοδο οι άνδρες πελάτες πλήθυναν κατά 22%.

Η έρευνα έδειξε πως από το 2010 έως το 2015, οι πωλήσεις των SUV σε γυναίκες αυξήθηκαν κατά 34%, ενώ την ίδια περίοδο οι άνδρες πελάτες πλήθυναν κατά 22%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG GRIP MASTER 4S