Κάπου ανάμεσα σε χάτσμπακ και SUV, τα Crossover Coupe είναι η νέα τάση της αυτοκίνησης. Πόσο όμως τελικά μας χρειάζονται;
Ένα Crossover Coupe είναι κάτι στο περίπου: Ψηλωμένο χάτσμπακ αμάξωμα, με 4 πόρτες και πίσω μέρος από κουπέ.Είναι όμως και η νέα τάση της αυτοκίνησης, αφού ιδίως το τελευταίο διάστημα έχουμε δει πολλά νέα μοντέλα του είδους.Ιστορικά, πρώτη στην κατηγορία μπήκε η BMW το 2008 με την X6 και το συνέχισε πέρυσι με την μικρότερη X4. Όμως πλέον στο παιχνίδι μπαίνει και η Mercedes. Που παρουσίασε τη νέα GLE Coupe για να ανταγωνιστεί την X6 και ετοιμάζει τη GLC Coupe για να τη βάλει απέναντι στην X4.Από κοντά και η Audi. Ετοιμάζει για το 2016 το Q6, ενώ έχει στα σκαριά και ένα ακόμη μεγαλύτερο νέο Crossover Coupe, το Q8.Στις μη premium εταιρείες, μόνο η VW έχει δείξει ότι σκέφτεται να μπει και αυτή στην κατηγορία, με το περσινό πρωτότυπο Cross Coupe GTE που θα βγει στις αγορές το 2017 ως εναλλακτική έκδοση αμαξώματος του επόμενου Tiguan.Γιατί όμως έχει πιάσει αυτή η μανία τους κατασκευαστές με τα Crossover Coupe;Το πρώτο και πιο σημαντικό έχει να κάνει με τη αυξημένη ζήτηση γενικά των Crossover και SUV μοντέλων παγκοσμίως. Σήμερα, το κοινό αγοράζει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα του είδους και οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν συνεχώς νέα μοντέλα. Δείτε για παράδειγμα την επιτυχία του Nissan Qashqai, που έχει φτάσει στο σημείο σε αγορές όπως η δική μας να πουλάει περισσότερο από τα μικρομεσαία μοντέλα.Αυτή ακριβώς την επιτυχία εκμεταλλεύονται οι εταιρείες, δημιουργώντας τα Crossover Coupe και διευρύνοντας τις επιλογές του κοινού που ζητά αυτά τα αυτοκίνητα.Επίσης, τα Crossover Coupe έχουν εντυπωσιακή σχεδίαση που αρέσει πολύ, ενώ λόγω του σχήματός τους στο πίσω μέρος που μοιάζει με κουπέ, δίνουν μια σπορ επιλογή σε όσους δεν τους αρέσουν τα παραδοσιακά Crossover και SUV.Όμως έχουν και μειονεκτήματα. Είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα SUV, αφού για παράδειγμα, η BMW X4 κοστίζει 5.500 ευρώ περισσότερα από την X3, ενώ η νέα Mercedes GLE Coupe που θα έρθει τον Οκτώβριο, κοστίζει πάνω από 7.500 ευρώ περισσότερα από την επίσης νέα Mercedes GLE.Είναι επίσης και το θέμα των χώρων. Με το α λα κουπέ πίσω μέρος και το κόψιμο της οροφής, δεν βολεύονται εύκολα οι πίσω επιβάτες αφού τα κεφάλια ιδίων των ψηλότερων, βρίσκουν στην οροφή. Και φυσικά, ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ μικραίνει έναντι αυτού ενός αντίστοιχου SUV.Αρα, μετά από αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Σας εντυπωσιάζουν τα Crossover Coupe; Τα χρειάζεται η αυτοκίνηση;Και επίσης, εσείς θα αγοράζατε ένα τέτοιο αυτοκίνητο όπως π.χ. το μελλοντικό Crossover Coupe της VW ή θα προτιμούσατε ένα παραδοσιακά Crossover/SUV;
Κάποιος πρέπει να σκέφτεται και τον κακομοίρη τον νεόπλουτο που θέλει να ξεχωρίσει από τους κάποτε συνοδοιπόρους του,τους λαικούς.Πήρε τζιπ μετά από λίγο αγόραζε και ο λαουτζίκος.Τώρα θα πάρει τζιπ κουπέ.Μόλις βγάλει το ίδιο κάποια μάρκα του λαού τότε θα στραφεί σε τζιπ διαστημόπλοιο.Δεν τελειώνει ποτέ αυτό.
Κάποιος πρέπει να σκέφτεται και τον κακομοίρη τον νεόπλουτο που θέλει να ξεχωρίσει από τους κάποτε συνοδοιπόρους του,τους λαικούς.Πήρε τζιπ μετά από λίγο αγόραζε και ο λαουτζίκος.Τώρα θα πάρει τζιπ κουπέ.Μόλις βγάλει το ίδιο κάποια μάρκα του λαού τότε θα στραφεί σε τζιπ διαστημόπλοιο.Δεν τελειώνει ποτέ αυτό.
Έχω ανάγκη από σχόλιο loukia
Η κατηγορία αυτή αποτελεί ένα είδος επίσημης καγκουριάς των εταιρειών που την έχουν φτιάξει.
αμαξια για γελια...χιλιαδες ευρω πεταμενα!και αμα κολησουν;;;ερε γελια.χαχαχαχαχαα.τζιπ και μλκς. θες τζιπ;παρε τζιπ.αυτο δεν ειναι τζιπ.απο 20 χρονων μεχρο 80,εχουν σαβ....και διπλα σου,ναι διπλα σου,καποιος μπορει να πειναει!!!!