- Premium σε ποιότητα καμπίνας
- Από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μικρομεσαία
- Με στάνταρ μεγαλύτερη οθόνη 10,25 ιντσών από 8,8
- Έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ στη κατηγορία (334 λτ.)
Το Mazda 3 είναι ένα μοντέλο με premium υπόσταση, ένα από τα λίγα «Made in Japan» -με την κυριολεκτική έννοια- μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη, και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστα σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Δυστυχώς, «τιμωρείται» αδίκως από τα φορολογικά εμπόδια που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις όποιες μικρές αδυναμίες.
Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάζουμε στις επόμενες γραμμές έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται από 28.790 ευρώ, λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν μας «ακούγεται» άσχημα (σ.σ. τουναντίον καλή είναι η τιμή του) αν βάλεις κάτω την ποιότητα κατασκευής, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, καθώς και 10,25 ιντσών οθόνη του infotainment.
Οι μεγάλες πίσω κολώνες και η ιδιαίτερη σχεδίαση των πίσω φωτιστικών τονίζουν τη δυναμική, με το σύνολο να είναι έτσι ελκυστικό και ιδιαίτερα δυναμικό.
Το Mazda3 είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας που καταφέρνει να μην περνά απαρατήρητο. Η σχεδιαστική γλώσσα kodo που ακολουθεί η Mazda στα μοντέλα της, βρίσκει την καλύτερη πιθανόν εφαρμογή στο αμάξωμα του Mazda3. Ξεχωρίζει για την μεγάλη εμπρόσθια μάσκα και την αιχμηρή αισθητική των φωτιστικών του σωμάτων, ενώ στο πλάι έχει πιο καθαρές γραμμές που του προσδίδουν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα εκεί. Αντίστοιχα οι μεγάλες πίσω κολώνες και η ιδιαίτερη σχεδίαση των πίσω φωτιστικών τονίζουν τη δυναμική και στο πίσω μέρος, με το σύνολο να είναι έτσι απόλυτα ελκυστικό και ιδιαίτερα δυναμικό. Στα δικά μας μάτια αρέσει πολύ.