Τα πλάνα της εταιρείας έχoυν κάνει πολλούς να αναρωτιούνται αν η Μercedes θα συνεχίσει να αναπτύσσει μοντέλα με τεχνολογία κυψέλων υδρογόνου.
«Ja» στις κυψέλες υδρογόνου
2.081 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2017)
Μπορεί η τεχνολογία κίνησης με κυψέλες υδρογόνου να μην είναι δημοφιλής τόσο στο αγοραστικό κοινο όσο και στις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Mercedes όμως πιστεύει ακόμα στην αξία της ως εναλλακτική πηγή ενέργειας.
Η Mercedes έχει στα σχέδια της μια σειρά από ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσαριστούν υπό το όνομα EQ και θα αποτελέσουν όλα μαζί το «ηλεκτροκίνητο» παράρτημα της εταιρείας. Αυτά τα πλάνα της εταιρείας έχoυν κάνει πολλούς να αναρωτιούνται αν η Μercedes θα συνεχίσει να αναπτύσσει μοντέλα με τεχνολογία κυψέλων υδρογόνου.
Πριν λανσάρει τα ηλεκτρικά της μοντέλα, η εταιρεία προσέφερε κάποια αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου μέσω leasing σε συγκεκριμένες αγορές για να δει πως ένας πελάτης θα χρησιμοποιούσε στην πράξη ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα, η Mercedes αποφάσισε να επικεντρωθεί στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και στην παραγωγή περισσότερων ηλεκτρικών μοντέλων.
Τι γίνεται με την παραγωγή αυτοκινήτων με κυψέλες υδρογόνου; H Toyota λάνσαρε το Μirai, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής τέτοιας τεχνολογίας, με την Ηοnda να ακολουθεί με το Clarity, που έγινε διαθέσιμο σε λίγες αγορές. Η παραγωγή τέτοιων μοντέλων είναι γενικά μικρή, κυρίως λόγω των υποδομών που χρειάζονται για τον ανεφοδιασμό τους. Ωστόσο, ο γερμανικός γίγαντας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Έρευνας και Ανάπτυξης της Mercedes, πιστεύει ακόμα στην αξία της συγκεκριμένης τεχνολογίας και έκανε λόγο ότι η νέας γενιάς τεχνολογία κυψέλων υδρογόνου θα αποκαλυφθεί το δεύτερο μισό αυτού του έτους.
Η GLC σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποκτήσει μια έκδοση τέτοιας τεχνολογίας κάπου μέσα στο 2018 ενώ τα επόμενα χρόνια αναμένεται να συμπεριληφθεί και στην ηλεκτρική γκάμα της μάρκας.