ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δεν θα μπει στην παραγωγή το μισό SUV-μισό sedan concept της Mercedes
5 Φωτογραφίες »

Δεν θα μπει στην παραγωγή το μισό SUV-μισό sedan concept της Mercedes

2.049 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2024)

- Θα συνδύαζε για πρώτη φορά δύο από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες
- Θα είχε μήκος 5.260 χιλιοστών και πλάτος 2.110 χιλιοστών
- Με 738 άλογα και 321 χλμ. αυτονομίας

Θα συνδύαζε για πρώτη φορά δύο από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες

Τίτλοι τέλους για την Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury πριν καν προλάβει να ξεπροβάλει από τα παρασκήνια. Ειδησεογραφικά μέσα του εξωτερικού αποκαλύπτουν ότι η παραγωγή του concept μοντέλου της Mercedes για ένα μισό sedan - μισό SUV μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2018, έχει σταματήσει είτε για πάντα είτε για απροσδιόριστο χρόνο. Πρόκειται για την ιδέα που η Mercedes έφερε στο τραπέζι για ένα μοντέλο που θα συνδύαζε τις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες στην Κίνα, δημιουργώντας έτσι μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων που η γερμανική εταιρία ονόμαζε Sport Utility Sedan (SUS). Το μοντέλο θα ήταν αποκλειστικά διαθέσιμο στην κινέζικη αγορά εντός 2025.

Θα είχε μήκος 5.260 χιλιοστών και πλάτος 2.110 χιλιοστών

Η Mercedes παραδέχτηκε, σύμφωνα με αναφορές, πως η κατασκευή του εν λόγω μοντέλου αποδείχθηκε πιο περίπλοκη και κοστοβόρα από ότι υπολόγιζε. Η γερμανική εταιρία υποστηρίζει πως έχει ήδη αρκετά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην κινέζικη αγορά που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Το ιδιαίτερο concept του 2018 ήταν βασισμένο στην S-Class και είχε μια «νέα αρχιτεκτονική, όμοια της οποίας δεν έχει ειδωθεί προηγουμένως» είχε δηλώσει ο επικεφαλής της σχεδιαστικής ομάδας της Mercedes, Gorden Wagener. Μιλάμε για διαστάσεις 5.260 χιλιοστών σε μήκος, 2.110 χιλιοστών σε πλάτος και 1.1764 χιλιοστών σε ύψος.

Με 738 άλογα και 321 χλμ. αυτονομίας

Σύμφωνα με τα όσα είχε αναφέρει η Mercedes για το concept, το μοντέλο παραγωγής θα ήταν αμιγώς ηλεκτρικό με ζάντες 24 ιντστών. Θα ήταν τετρακίνητο με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ που θα προσέφεραν συνδυαστικά 738 ίππους και θα τροφοδοτούνταν από ένα πακέτο μπαταριών στο δάπεδο, χωρητικότητας 80 kWh. Η Mercedes έκανε λόγο για αυτονομία που θα ξεπερνούσε τα 321 χλμ. (EPA). Η μπαταρία του θα υποστήριζε ταχύτητες φόρτισης 350 kW, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο με 5 λεπτά στην πρίζα θα αποκτούσε αυτονομία 100 χλμ. 

Autotriti.gr
VW