ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο Carlos Tavares.

«Δεν θα πεθάνει καμία φίρμα λόγω συγχώνευσης»

1.545 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

O Carlos Tavares σημείωσε πως, αν γίνει η συγχώνευση πραγματικότητα, δεν θα μπει ο επίλογος για καμία φίρμα των δύο ομίλων.

Το PSA Groupe και η Fiat Chrysler Automobiles δεν σχεδιάζουν να «τελειώσουν» καμία από τις εν ενεργεία φίρμες των ομίλων μετά τη συγχώνευση αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο CEO της PSA, κ. Carlos Tavares σε γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό.

Όταν επισημοποιηθεί η συμφωνία θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων παγκοσμίως με 8,7 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις οχημάτων. Κάτω από την σκεπή των δύο ομίλων θα συγκεντρωθούν 13 διαφορετικές μάρκες συμπεριλαμβανομένων των Jeep, Ram, Opel, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo και Maserati.

Οι ειδικοί αμφισβητούν εάν οι δύο όμιλοι θα διατηρήσουν όλες τις φίρμες αφού, μερικές από τις εταιρείες της Fiat Chrysler χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις για να ανανεώσουν την γκάμα τους και αφετέρου γιατί θα υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών σε πολλές κατηγορίες. "Είναι μέρος της πρόκλησης να διαχειριστούμε σωστά τις φίρμες για να καλύψουμε την αγορά", ανέφερε ο Tavares.

"Βλέπω ότι όλες αυτές οι μάρκες, χωρίς εξαίρεση, έχουν ένα κοινό παρονομαστή: έχουν μια υπέροχη ιστορία", δήλωσε ο Tavares. "Μας αρέσει η ιστορία των brands αυτών, μας δίνει ένα θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορούμε να προβάλουμε τον εαυτό μας στο μέλλον και έτσι σήμερα δεν βλέπω να χρειαζόμαστε, αν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, να καταργήσουμε κάποια φίρμα επειδή όλες έχουν την ιστορία τους και όλες έχουν τα πλεονεκτήματά τους."

Ο Tavares δήλωσε ότι η συγχωνευθείσα εταιρεία "θα περιλαμβάνει πράγματι σημαντικό αριθμό εταιρειών", αλλά δήλωσε ότι ο αριθμός θα είναι χαμηλότερος από τον αριθμό των εταιριών που βρίσκονται μέσα στο VW Group που διαθέτει 10 φίρμες επιβατικών οχημάτων, αν συμπεριληφθούν και οι κινέζικες θυγατρικές όπως η Sihao.

Ο Tavares σημείωσε επίσης ότι οι εταιρείες θα αλληλοσυμπληρώνονται γεωγραφικά, αφού η FCA αντλεί το 66% των εσόδων της από τη Βόρεια Αμερική, έναντι μόλις 5,7% του PSA, την ίδια στιγμή που ο γαλλικός όμιλος αντλεί σημαντικές πωλήσεις από την Ευρώπη σε αντίθεση με την Fiat-Chrysler.
 

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER