Καμία πρόθεση να αποχωριστεί το διάσημο W16 κινητήρα που έχει ταυτιστεί μαζί της, δεν έχει η Bugatti, ο οποίος αναμένεται να συντροφεύει τα μοντέλα της μάρκας καθ` όλη τη διάρκεια της τρέχουσας δεκαετίας.
Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλός της μάρκας, Stephan Winkelmann ο οποίος μιλώντας στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρθηκε στον κινητήρα των 8.0 λίτρων που βρίσκεται στα μοντέλα της εταιρείας. Σύμφωνα με τον ισχυρό άντρα της Bugatti παρά τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στην Ευρώπη το W16 μοτέρ θα συνεχίσει να «ζει» σε όλη τη δεκαετία που διανύουμε, καθώς όπως χαρακτηριστικά σημείωσε είναι η μοναδική μάρκα που έχει στη γκάμα της ένα τέτοιο προϊόν αυτή τη στιγμή.
Ο Winkelmann συνέχισε τις δηλώσεις του στο ίδιο μήκος κύματος αναφέροντας πως ο Πρόεδρος του Volkswagen Group (μητρική της Bugatti), Herbert Diess, γνωρίζει την αξία ενός κινητήρα W16, κάτι που σημαίνει πως η παραμονή του εν λόγω κινητήρα βρίσκει σύμφωνο και τον ισχυρό άντρα του Ομίλου.
Ως εκ τούτου ο διάδοχος της Chiron θα εξοπλίζεται πιθανότατα με τον W16 8,0 λίτρων κινητήρα καύσης, ωστόσο αυτό ίσως δε θα συμβεί για το δεύτερο μοντέλο που ετοιμάζει η φίρμα. Αυτό ίσως έχει ένα εντελώς διαφορετικό μηχανικό σύνολο που να μην αφορά καθόλου τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Όπως και να έχουν τα πράγματα το σημαντικό είναι πως τα 1.600 άλογα του quad-turbo W16 κινητήρα 8,0 λίτρων, που μεταξύ άλλων βρίσκονται και στη Bugatti Chiron Super Sport 300+ των 490,88 χλμ./ώρα, θα συνεχίσουν να τρέχουν ακατάπαυστα για τα επόμενα χρόνια….