Σκεπτική η Mitsubishi για την ηλεκτρική συνεργασία με τη Renault
Η Mitsubishi είναι ακόμα αναποφάσιστη για το αν θα επενδύσει ή όχι στον τομέα κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Renault.
Ψάχνει κεφάλαια η Renault
Η Renault, σε μια προσπάθεια της να ενταχθεί ακόμα πιο δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, σκοπεύει να χωρίσει το τμήμα ηλεκτροκίνησης με αυτό που κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης σε δύο ξεχωριστές εταιρείες και αναζητά κεφάλαια από τους «συμπαίκτες» της και για τα δύο.
Η Mitsubishi έχει μια μικρή συνεργασία με τη Renault ως το τρίτο μέλος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi που δημιουργήθηκε για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 30 νέων μοντέλων. Στόχος τους είναι να κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το ίδιο προσιτά στο κόστος απόκτησης, όσο και τα βενζινοκίνητα. Αυτός είναι και ο λόγος πως πέραν των κοινών πλατφορμών θα χρησιμοποιούν και άλλα κοινά εξαρτήματα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μπέρδεμα με την μετοχική σύνθεση
Η Nissan από την πλευρά της τόνισε μέσω του διευθύνοντα συμβούλου της Makoto Uchida ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για την εμπλοκή της στην ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων μονάδων είτε μέσω μίας απευθείας επένδυσης, είτε με κάποιον άλλο τρόπο. Από την πλευρά του όμως, ο ομόλογος του στην Mitsubish, Takao Kato, μιλώντας στο Reuters είπε ότι η μάρκα είναι ακόμα αναποφάσιστη γιατί δεν είναι πλήρως σίγουρη ότι αυτή τη κίνηση την συμφέρει. Ο λόγος είναι ότι δεν είναι πλήρως κατανοητό το μετοχολόγιο μεταξύ των τριών εταιρειών. Αναφορικά, η Renault και η Nissan έχουν μετοχές η μία της άλλης. Παράλληλα, η Nissan έχει το πάνω χέρι μεταξύ των δύο ασιατικών μαρκών, αφού ενσωματώνει τη Mitsubishi ελέγχοντας το 34% των μετοχών της. Ωστόσο σύμφωνα με ανώνυμες πληροφορίες η Mitsubishi είναι πιθανό να αποκτήσει ένα μικρό ποσοστό μετοχών στον τμήμα ηλεκτροκίνησης, απλά για κρατήσει την συνεργασία της με την Renault.
Τα νέα για τη στάση της Mitsubishi έρχονται λίγο αφότου ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, δήλωσε ότι η εταιρεία θα ελέγχει το 80% της αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων της, ενώ ψάχνει για συνεργασίες για την κατασκευή μπαταριών, ηλεκτρικών κινητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων ισχύος.