2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Toyota Auris Touring Sports ακολουθεί τις κύριες σχεδιαστικές φόρμες της νεότερης γενιάς του Auris, σε ένα αισθητικό αποτέλεσμα , το οποίο δείχνει αρκετά δυναμικό και παράλληλα ωφελεί την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Διαβάστε αύριο: Οδηγούμε το νέο Toyota Auris Touring Sports
5.274 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2013)
Για πρώτη φορά στην ιστορία, το Toyota Auris αποκτά στέισον βάγκον έκδοση, η οποία τονίζει τον πρακτικό του χαρακτήρα. Το Auto Τρίτη ταξιδεύει στη Μαγιόρκα για να γνωρίσει από κοντά το νέο Auris Touring Sports.
Το 25% των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη αφορά στις εκδόσεις στέισον και με αυτό το στοιχείο κατά νου, η Toyota παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ιστορία μια τέτοιου τύπου έκδοση στο Auris. Το νέο Toyota Auris Touring Sports αναμένεται να αποτελέσει την πλέον οικογενειακή, αλλά και πρακτική έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, με την Toyota μάλιστα να πρωτοπορεί στην κατηγορία, προσφέροντας και στο νέο της στέισον ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο.
Αισθητικός δυναμισμός και αεροδυναμικές γραμμές
Το νέο Toyota Auris Touring Sports ακολουθεί τις κύριες σχεδιαστικές φόρμες της νεότερης γενιάς του Auris, σε ένα αισθητικό αποτέλεσμα , το οποίο δείχνει αρκετά δυναμικό και παράλληλα ωφελεί την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά, οι μεγάλες αλλαγές έρχονται στο πίσω μέρος, εκεί όπου η οροφή τραβιέται αρκετά προς τα πίσω και καταλήγει σε ένα εντελώς κάθετο τμήμα, αυξάνοντας παράλληλα τις πλευρικές γυάλινες επιφάνειες.
Τα εντυπωσιακά φωτιστικά από την πλευρά τους δανείζονται απευθείας στοιχεία από το χάτσμπακ, όπως επίσης και ο προφυλακτήρας, ωστόσο, αυτό που αλλάζει και για λόγους πρακτικότητας,είναι η μεγαλύτερη πόρτα του χώρου αποσκευών. Στο κομμάτι των διαστάσεων, το Auris Touring Sports έρχεται μακρύτερο κατά 285 χλστ. από το 5θυρο, με την αύξηση αυτή να αφορά αποκλειστικά και μόνο το πίσω τμήμα.
Το Auto Τρίτη ταξιδεύει στη Μαγιόρκα για να γνωρίσει από κοντά το νέο Auris Touring Sports. Διαβάστε αύριο στο www.autotriti.gr τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από την πρώτη επαφή μας με το μοντέλο.