Οι φωτογραφίες που διέρρευσαν μας δείχνουν πως μοιάζει το ολοκαίνουριο Peugeot 308 που θα κάνει σύντομα ντεμπούτο για να «φουντώσει» τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Δείτε τις εικόνες που ήρθαν στο φως και μάθετε τι γνωρίζουμε για τη νέα γενιά.
Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Peugeot 308, χάρη στις γρήγορες φωτογραφικές λήψεις ενός κατασκόπου, την στιγμή που το νέας γενιάς γαλλικό μικρομεσαίο, μισόσκεπασμένο από ένα κάλυμμα, ετοιμαζόταν να ανεβεί πάνω σε ένα φορτηγό και να κρυφτεί ξανά μέχρι την επίσημη παρουσίαση του.
Οι νέες εικόνες μας δίνουν πλήρη εικόνα για την σχεδίαση που θα υιοθετήσει το νέο Peugeot 308 στον πρόβολο και το πλαϊνό μέρος αλλά ατυχώς για εμάς, δεν έχουμε ακόμη την ευκαιρία να δούμε το πίσω μέρος, αφού αυτό ήταν καλά κρυμμένο κάτω από το πέπλο που είχαν τοποθετήσει οι άνθρωποι της Peugeot. To νέο 308 υιοθετεί, όπως αναμενόταν, πολλά χαρακτηριστικά από το μικρότερο 208 αλλά και από το μεγαλύτερο 508, την μπερλίνα της γαλλικής φίρμας που ολοένα και κάνει βήματα σε premium μονοπάτια. Τα φωτιστικά σώματα είναι πιο επιθετικά και πιο λεπτά, τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν χαυλιόδοντες και κοσμούν τα νεότερα μοντέλα της φίρμας δίνουν και εδώ το «παρών, ενώ η γρίλια είναι μεγαλύτερη και κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο επιβλητικό. Φυσικά, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο νέο έμβλημα της μάρκας που είναι τοποθετημένο στο κέντρο της γρίλιας.
Στο πίσω μέρος, η νέα γενιά λέγεται πως θα υιοθετήσει φώτα εμπνευσμένα από το 3008 και το 508 και ίσως δούμε διαγώνιες «νυχιές» και μία φάσα που θα διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών ενώνοντας τα δύο σώματα. Το Peugeot 308 θα προσφέρεται επίσης σε έκδοση station wagon (SW) που θα κάνει ντεμπούτο αργότερα, μετά την hatchback έκδοση, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις της νέας γενιάς, δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αποκλίσεις.
Yπάρχουν πολλές πιθανότητες το νέο Peugeot 308 να προσφερθεί σε βενζίνη, diesel, ως Plug-in υβριδικό αλλά και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Σύμφωνα με τις αναφορές, το παρών θα δίνει και μια πιο ισχυρή plug-in υβριδική έκδοση, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για να προσφέρει ισχύ στον πίσω άξονα, επιτυγχάνοντας έτσι τετρακίνηση. Η έκδοση με αυτή τη διάταξη, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο 3008 PHEV, μαζί με μια σειρά σπορ αναβαθμίσεων στην ανάρτηση και την εμφάνιση, θα αποτελούν το πιο ισχυρό 308 της νέας γενιάς με ιπποδύναμη άνω των 300 ίππων. Το «καυτό» 308 λέγεται πως θα είναι μέλος της νέας υποκατηγορίας Peugeot Sport Engineered (PSE) της εταιρείας.
Η πρόταση της Peugeot στην μικρομεσαία κατηγορία, το νέο 308, θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο Μάρτιο. Το κόστος αγοράς ενδεχομένως να είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε σχέση με την τωρινή γενιά, λόγω της πλούσιας προίκας που θα λάβει. Όσον αφορά δε στην παραγωγή του, αυτή θα συνεχίσει να γίνεται στη Γαλλία, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Mulhouse.
Θα έλεγα οτι αισθητικά είναι το 'αναμενόμενο' αλλά περισσότερο με facelift μοιάζει. Το υφιστάμενο 308 (επειδή το είχα για 3 μήνες έχω άποψη) είναι ένα μέτριο (όχι κακό) αυτοκίνητο παρά το 'σπρώξιμο' από τα 'ειδικά έντυπα'. Κανένα σημαντικό πλεονέκτημα και μειονεκτήματα η θέση 'τιμόνι-όργανα' (όπως σε όλα τα νέα peugeot, εξαιρετικά δύσκολο να βολευτείς σε θέση που το τιμόνι δεν κρύβει τα όργανα - αλλά πες γούστα είναι αυτά), το απρόσωπο εσωτερικό (ελπίζω στο νέο να ακολουθείται η πετυχημένη συνταγή των νεότερων μοντέλων) και η πίσω ανάρτηση ή οποία όταν έπεφτε σε εγκάρσια λακούβα έκανε ένα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ θόρυβο (την πρώτη φορά με 10-20 χιλιόμετρα νόμιζα ότι κάτι έσπασε!). Προσωπικά νομίζω οτι το 308 είναι το αδύναμο σχετικά μοντέλο της μάρκας και από ό,τι βλέπω πιθανώς να παραμείνει (η μάσκα με τα 'δόντια λιονταριού' είναι μια περίεργη υπόθεση, κατά τη γνώμη μου 'παίζει' πολύ καλά στο 208 - έκδοση full leds μόνο... - και πες και στο 2008 αλλά περιέργως δεν είναι τόσο πετυχημένη σε 3008 ούτε στο 308 που βλέπω στις φωτό). Από εκεί και πέρα όλα είναι και θέμα τιμής ...
Θα έλεγα οτι αισθητικά είναι το 'αναμενόμενο' αλλά περισσότερο με facelift μοιάζει. Το υφιστάμενο 308 (επειδή το είχα για 3 μήνες έχω άποψη) είναι ένα μέτριο (όχι κακό) αυτοκίνητο παρά το 'σπρώξιμο' από τα 'ειδικά έντυπα'. Κανένα σημαντικό πλεονέκτημα και μειονεκτήματα η θέση 'τιμόνι-όργανα' (όπως σε όλα τα νέα peugeot, εξαιρετικά δύσκολο να βολευτείς σε θέση που το τιμόνι δεν κρύβει τα όργανα - αλλά πες γούστα είναι αυτά), το απρόσωπο εσωτερικό (ελπίζω στο νέο να ακολουθείται η πετυχημένη συνταγή των νεότερων μοντέλων) και η πίσω ανάρτηση ή οποία όταν έπεφτε σε εγκάρσια λακούβα έκανε ένα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ θόρυβο (την πρώτη φορά με 10-20 χιλιόμετρα νόμιζα ότι κάτι έσπασε!). Προσωπικά νομίζω οτι το 308 είναι το αδύναμο σχετικά μοντέλο της μάρκας και από ό,τι βλέπω πιθανώς να παραμείνει (η μάσκα με τα 'δόντια λιονταριού' είναι μια περίεργη υπόθεση, κατά τη γνώμη μου 'παίζει' πολύ καλά στο 208 - έκδοση full leds μόνο... - και πες και στο 2008 αλλά περιέργως δεν είναι τόσο πετυχημένη σε 3008 ούτε στο 308 που βλέπω στις φωτό). Από εκεί και πέρα όλα είναι και θέμα τιμής ...