Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες εικόνες των Mercedes-AMG A 45 και AMG CLA 45 από έναν χρήστη στο Instagram, με την ονομασία @wilcoblok, λίγο πριν τα δύο μοντέλα κάνουν το ντεμπούτο τους μπροστά στα μάτια του κοινού στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Το hot-hatch στις εικόνες φαίνεται πως βρίσκεται στην πιο ισχυρή έκδοση «S» και στο εξοπλιστικό επίπεδο Edition 1 που θα γίνει διαθέσιμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα μετά το εμπορικό λανσάρισμα του. Εδώ, βλέπουμε πως το μοντέλο εξοπλίζεται με όλα τα διαθέσιμα «καλούδια» όπως έναν προφυλακτήρα με γιγάντιους αεραγωγούς, σπορ διαχύτη, Panamericana γρίλια, 19άρες ζάντες αλουμινίου μαύρου φινιρίσματος σε συνδυασμό με κόκκινες δαγκάνες, μεγάλη αεροτομή στο τέλος της οροφής και δυναμικό πίσω διαχύτη που περιλαμβάνει δύο διπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.
Σε ό,τι αφορά την AMG CLA 45, είναι φανερό πως θα διακρίνεται για τα πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά της, με την Panamericana γρίλια να δίνει τον τόνο και τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες να προκαλούν με τη νέα τους σχεδίαση. Τέλος, το μάτι δεν γίνεται να μην πέσει στις δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης και τον διαχύτη ενώ πρέπει να σημειώσουμε πως και αυτό το μοντέλο είναι πιθανότατα στην έκδοση Edition 1.
Kάτω από το καπό και των δύο μοντέλων θα βρίσκεται εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας στον κόσμο. Ο M 139κινητήρας, όπως είναι γνωστός στους διαδρόμους των εγκαταστάσεων του Αφάλτερμπαχ, χωρητικότητας 1.991 κ.εκ. θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: τη «μικρή» με 387 άλογα και 480 Nm ροπής στις 4.750-5.000 σ.α.λ. και την κορυφαία με 421 ίππους και 500 Nm ροπής στις 5.000-5.250 σ.α.λ.. Το εύρος λειτουργίας του M 139 αγγίζει τις 7.200 σ.α.λ. και η σχέση συμπίεση βρίσκεται στο 9:1, ενώ όσον αφορά στην πίεση υπερπλήρωσης, αυτή ορίζεται στα 2,1 bar (1,9 bar στην έκδοση με τη μικρότερη ισχύ).