Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Ibiza CUPRA, οι οποίες έρχονται να διαψεύσουν τη SEAT που υποστήριζε πως δεν θα υπάρξει ισχυρή έκδοση του μικρού της μοντέλου.
Στο παρελθόν είχαν προκαλέσει εντύπωση οι δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της SEAT που ήθελαν τη νέα πέμπτη γενιά του Ibiza να μην μπαίνει στην οικογένεια CUPRA, έχοντας ως κορυφαία έκδοση την FR. Ωστόσο, από τότε έχουν μεσολαβήσει αρκετά γεγονότα με πιο σημαντικό το λανσάρισμα της CUPRA ως ξεχωριστής μάρκας, υπό τη σκέπη της SEAT.
Σήμερα, λοιπόν, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Ibiza CUPRA, το οποίο πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη.
Αισθητικά, το νέο CUPRA έχει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο επιθετική σχεδίαση και νέες γρίλιες στη μάσκα των οποίων ο σχηματισμός παραπέμπει στο έμβλημα της νέας μάρκας. Μιλώντας γι` αυτό, εντύπωση προκαλεί η απουσία του λογότυπου της SEAT σε όλα τα σημεία που το βλέπαμε μέχρι τώρα -μάσκα, πορτμπαγκάζ, τιμόνι, ζάντες κ.ο.κ.-, το οποίο έχει αντικατασταθεί από το νέο τριγωνικό logo της μάρκας CUPRA. Επιπλέον, στο εξωτερικό συναντούμε ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες, όπως η αεροτομή και το σπόιλερ στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα που τονίζουν τις αγωνιστικές καταβολές του CUPRA (σ.σ. υπενθυμίζουμε πως το αρτικόλεξο CUPRA σημαίνει Cup Racing).
Ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου είναι έκδηλος και στην καμπίνα, στην οποία γίνεται εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και δέρματος alcantara. Αναλυτικότερα, συναντούμε δερμάτινα μπάκετ καθίματα με εμφανείς ραφές, flat bottomed τριάκτινο τιμόνι με χοντρή στεφάνη στο κέντρο του οποίου φιλοξενείται το έμβλημα της CUPRA, ενώ το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με την ανθρακονημάτινη φάσα που διέπει το ταμπλό σε όλο του το πλάτος. Χωρίς να είναι ξεκάθαρο από τις εικόνες, το νέο Ibiza CUPRA φαίνεται να έχει νέο πίνακα οργάνων, ο οποίος δεν αποκλείεται μάλιστα να είναι ψηφιακός.
Όσον αφορά στον κινητήρα που θα εδράζει κάτω από το καπό του νέου Ibiza CUPRA, τέλος, θεωρείται σχεδόν σίγουρη η ψήφος εμπιστοσύνης στον 2λιτρο TSI κινητήρα του VW Group, ο οποίος χρησιμοποιείται και στο «αδελφό» VW Polo GTI και αποδίδει 200 άλογα. Επιπλέον, το σύνολο θα ολοκληρώνεται με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων (σ.σ. επιβεβαιώνεται από τον επιλογέα του κιβωτίου που φαίνεται στις φωτογραφίες).
Μείνετε συντονισμένοι στο AutoΤρίτη και μάθετε πρώτοι όλες τις πληροφορίες για το νέο «καυτό» μοντέλο των Ισπανών.