.jpg)
Ήπιες αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο.
Μεγαλύτερο από το σημερινό C5 Aircross.
Με βενζίνη, υβριδικό αλλά και ηλεκτρικό.
Πιθανότατα η πρεμιέρα του θα γίνει το Σεπτέμβρη.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Διέρρευσαν εικόνες από τα σχέδια της Citroen
Το νέο Citroen C5 Aircross αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τον Σεπτέμβρη του 2025. Μέχρι όμως η γαλλική φίρμα να προχωρήσει στα επίσημα αποκαλυπτήρια του οικογενειακού της SUV, εικόνες διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, μας δείχνουν μία πρώτη γεύση της εξωτερικής εμφάνισης της οποίας θα υιοθετήσει.
Το C5 Aircross concept μας είχε δείξει σε μεγάλο βαθμό το μοντέλο παραγωγής
Η Citroen στο τέλος του 2024 αποκάλυψε το C5 Aircross concept και λίγο αργότερα, ο σχεδιαστής της γαλλικής φίρμας, Pierre Leclercq ανέφερε πως το εν λόγω πρωτότυπο είναι κατά 95% το μοντέλο παραγωγής. Όπως λοιπόν μαρτυρούν οι εικόνες αυτές, τα λεγόμενα του σχεδιαστή επιβεβαιώνονται στον απόλυτο βαθμό, αφού το μοντέλο παραγωγής ακολουθεί το πρωτότυπο, αλλά λαμβάνει μία πιο ήπια σχεδίαση σε κάποια σημεία.
Ήπιες αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο
Στο μπροστινό μέρος το νέο Citroen C5 Aircross υιοθετεί έναν ελαφρώς αναθεωρημένο προφυλακτήρα, με έναν αεραγωγό να είναι τοποθετημένος στη μέση. Στο πλάι, οι καθρέπτες έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από αυτούς του πρωτότυπου, ενώ παρατηρούμε πως και οι χειρολαβές δεν είναι χωνευτές στο αμάξωμα. Τέλος, στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας είναι αναθεωρημένος λαμβάνοντας μία πιο απλή σχεδίαση, όπως και η αεροτομή.
Με βενζίνη, υβριδικό αλλά και ηλεκτρικό
Η Citroen δεν έχει πει τίποτα για τα συστήματα κίνησης, με εξαίρεση πως το νέο C5 Aircross θα εφοδιάζεται με πολλά διαφορετικά κινητήρα σύνολα. Αναμένουμε λοιπόν πως το ηλεκτρικό μοντέλο θα έχει μπαταρίες 73kWh και 98kWh με τη μεγαλύτερη να παρέχει περίπου 675 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η βενζινοκίνητη έκδοση θα χρησιμοποιεί πιθανότατα τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής, ενώ μένει να φανεί εάν θα υπάρχει και κάποια υβριδική αυτοφορτιζόμενη έκδοση.