Σε ότι αφορά το εξωτερικό μέρος απ ότι μπορούμε να δούμε η πιο προφανής αλλαγή είναι η αφαίρεση της αεροτομής στο πίσω μέρος, η οποία έχει αντικατασταθεί με ένα λεπτό διακριτικό αεροδυναμικό χείλος.
Από κει και πέρα σύμφωνα με γερμανικά μέσα η Porsche 911 GT3 Touring, έχει τον ίδιο 4.0 λίτρων κινητήρα με την Porsche 911 GT3, έχοντας τη δύναμη 500 ίππων και 460 Nm ροπής, με τη διαφορά να βρίσκεται στο κιβώτιο ταχυτήτων καθώς η κανονική GT3 μπορεί να προσφερθεί με ένα επτατάχυτο PDK, ενώ το πακέτο Touring λέγεται ότι διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις του νέου μοντέλου λέγεται ότι είναι σε θέση να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτά, με μέγιστη ταχύτητα τα 316 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Τέλος τα γερμανικά μέσα αναφέρουν πως μεταξύ των μοντέλων δεν υπάρχει κάποια διαφορά στην τιμή με το κόστος απόκτησης στη Γερμανία να παραμένει στις 152.416 ευρώ, ενώ στη διάθεση των αγοραστών βρίσκονται ακόμα η επιλογή του πακέτου Chrono αλλά και τα κεραμικά φρένα.