ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η πετρελαιοκίνητη Mercedes CLA είναι διπλά γοητευτική. Αφενός με τη σαγηνευτική της εμφάνιση, αφετέρου με τον σπορ χαρακτήρα της.

Η Mercedes CLA σε σαγηνεύει αρχικά με την σχεδίασή της, όμως όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι της σε γοητεύει και η σπορτίφ οδική της συμπεριφορά.

Premium, κορυφαίο ποιοτικά, αλλά και με έντονες σπορ πινελιές το εσωτερικό της Mercedes CLA.

Η Mercedes CLA 200 CDI, το 4θυρο κουπέ της Mercedes, έρχεται με έναν ισχυρό 1.800άρη diesel κινητήρα 136 ίππων και 300 Nm ροπής, καθώς και με μια άκρως σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Mercedes CLA 200 CDI: Γοητεία στο «τετράγωνο»

37.721 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2014

Η πετρελαιοκίνητη Mercedes CLA είναι διπλά γοητευτική. Αφενός με τη σαγηνευτική της εμφάνιση, αφετέρου με τον σπορ χαρακτήρα της, ο οποίος αποτυπώνεται τόσο με την σπορτίφ, οδηγοκεντρική οδική συμπεριφορά όσο και τον ισχυρό 1.800άρη πετρελαιοκινητήρα της. 
Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό της Mercedes CLA 200 CDI βρίσκεται ένας 1.800άρης κινητήρας που αποδίδει 136 ίππους από τις 3.600 έως τις 4.400 σ.α.λ. και -πιο σημαντικό- 300 Nm από τις 1.600 έως τις 3.000 σ.α.λ.! Που σημαίνει ότι στην πράξη τραβάει από το ρελαντί και μέχρι τον κόφτη, εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. με αυτόματο κιβώτιο), ενώ από πλευράς θορύβου ή κραδασμών δεν έχει να του προσάψεις απολύτως τίποτα αρνητικό. Βέβαια, σε αυτό βοηθά και η υψηλή ποιότητα κατασκευής και μόνωση του αυτοκινήτου. Από την άλλη, ως κερασάκι στο κομμάτι αυτό έρχεται και η μέση κατανάλωση (4,2 λτ./100 χλμ.) η οποία είναι χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και δύσκολο να την «πιάσεις», όχι επειδή… δεν γίνεται, αλλά επειδή όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι της, ο σπορτίφ της χαρακτήρας σε ωθεί ώστε να πιέζεις συχνά το δεξί πεντάλ τέρμα στο πάτωμα.
Αναλυτικότερα, η πετρελαιοκίνητη Mercedes CLA είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς. Στον αυτοκινητόδρομο και στις υψηλές ταχύτητες πατάει γερά και με χαμηλούς αεροδυναμικούς θορύβους να περνάνε στην καμπίνα, ενώ μέσα στην πόλη -ακόμη και με το AMG πακέτο, που περιλαμβάνει χαμηλοπρόφιλα ελαστικά και πιο σπορ ανάρτηση- οι εγκάρσιες ανωμαλίες απορροφούνται αποτελεσματικά. Από την άλλη βέβαια, αν είστε τύπος που πατάει το γκάζι -και γιατί όχι αφού δεν θα έχετε να φοβάστε για την κατανάλωση- αυτό το set-up θα καλύψει ιδανικά τις ανάγκες σας μιας και οι κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση είναι μικρές και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα. Κατά τα άλλα, το τιμόνι της πετρελαιοκίνητης CLA είναι γρήγορο, άμεσο και παρέχει καλή πληροφόρηση, το πλαίσιο στιβαρό, ενώ τα φρένα ανθεκτικά και αποτελεσματικά, δίνοντάς της έτσι επάξια τον τίτλο του «sport diesel».