37.718 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2014
Η Σειρά 2 είναι ό,τι πιο φρέσκο έχει να μας επιδείξει ο βαυαρικός οίκος στην κατηγορία των κουπέ και ένα μοντέλο που ακολουθεί πιστά την αυτοκινητιστική του φιλοσοφία. Διαθέτει δηλαδή αμάξωμα τριών όγκων με δύο πόρτες, ζύγισμα 50-50, χαμηλό κέντρο βάρους, κίνηση στους πίσω τροχούς και στήσιμο προσανατολισμένο ξεκάθαρα στην σπορ οδήγηση ή αυτό που ονομάζεται γενικότερα οδηγική απόλαυση… Ανεξάρτητα με την έκδοση που θα επιλέξει κανείς. Είτε αυτή είναι η «βασική» 220i των 184 ίππων, είτε η κορυφαία Μ235i των 326 ίππων (!), είτε η πετρελαιοκίνητη 220d με τους 184 ίππους και το σημαντικότερο τα 370 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 2.750 σ.α.λ.
Στη τρίτη μάλιστα περίπτωση, η BMW Σειρά 2 εκτός από εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα) συνδυάζει και τα πλεονεκτήματα των diesel κινητήρων, δηλαδή πολύ καλές ρεπρίζ (ένεκα της αυξημένης ροπής) και το σημαντικότερο εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Για την ακρίβεια, η επίσημη μέση είναι 4,5 λτ./100 χλμ. στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ή 4,2 λτ./100 χλμ. με το γνώριμο και δοκιμασμένο αυτόματο κιβώτιο της BMW.
Όσον αφορά τώρα στην οδική συμπεριφορά της BMW Σειρά 2, αυτή είναι ξεκάθαρα driver s oriented και με πρωταρχικό μέλημά της να χαρίζει φαρδιά-πλατιά χαμόγελα στον τυχερό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι της. Και παίρνουμε τα δεδομένα από την αρχή. Το πλαίσιο είναι «ατσάλι». Το τιμόνι κοφτερό, γρήγορο και με πολύ καλή πληροφόρηση στη γρήγορη οδήγηση με αποτέλεσμα ο οδηγός να διαβάζει ανά πάσα στιγμή το δρόμο. Από την άλλη, αυτός κάθεται χαμηλά και έχοντας απενεργοποιημένο (μερικώς ή πλήρως) το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας μπορεί να παίξει με την ουρά είτε πιέζοντας βαθιά το γκάζι, είτε με προηγούμενη μετατόπιση του βάρους. Και τέλος, έρχονται τα φρένα που δεν παραπονιούνται ακόμη και μετά από πολλά διαδοχικά φρεναρίσματα.
Με λίγα λόγια δηλαδή, η BMW Σειρά 2 είναι ένα κουπέ που θέλεις να το πηγαίνεις συνεχώς στα όρια και μάλιστα όχι από τη συνηθισμένη διαδρομή, αλλά αυτή με τις μικρότερες ευθείες και περισσότερες στροφές. Γιατί και την χαρά της οδήγησης θα βρεις, και -το σημαντικότερο- στην πετρελαιοκίνητη έκδοση, θα κινηθείς χωρίς να σκέφτεσαι πως θα βρεις το επόμενο βενζινάδικο…