ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ριζοσπαστικό στη σχεδίαση και προηγμένο τεχνολογικά το Honda Civic 1,6 i-DTEC σκιαγραφεί την παρουσία του στην κατηγορία των μικρομεσαίων με μοναδικό τρόπο.

Ο 1,6 πετρελαιοκινητήρας αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την σπορτίφ οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μικρομεσαίου.

Honda Civic 1,6 i-DTEC: Και ουσία και εμφάνιση

37.731 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2014

Ριζοσπαστικό στη σχεδίαση και προηγμένο τεχνολογικά το Honda Civic 1,6 i-DTEC σκιαγραφεί την παρουσία του στην κατηγορία των μικρομεσαίων με μοναδικό τρόπο. Πρώτα από όλα σε κερδίζει με τη σπορ σχεδίασή του, η οποία παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο, τόσο εξαιτίας των κρυμμένων στο αμάξωμα πίσω χειρολαβών, όσο και εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος και του πίσω μέρους το οποίο «πέφτει» απότομα προς τα κάτω.
Όμως δεν είναι μόνο η εμφάνιση. Είναι, επίσης, οι επιδόσεις και η λειτουργία του κινητήρα όπως και η οδική συμπεριφορά που εξασφαλίζουν στο Honda Civic 1,6 i-DTEC τον τίτλο «sport diesel». 

Πιο συγκεκριμένα, ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης, αυτή σε προκαλεί για γρήγορη οδήγηση και παραμένει ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Εύκολα βρίσκεις τις ιδανικές ρυθμίσεις και γυρνώντας το κλειδί (δεν υπάρχει starter button), το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση, είναι η δυσκολία να καταλάβεις την παρουσία diesel κινητήρα δια… της ακοής. Είτε είσαι μέσα στην καμπίνα είτε απέξω, το νέο μοτέρ δεν ακούγεται σαv ντίζελ. Χωρίς κραδασμούς, χωρίς κροταλίσματα, το πετρελαιοκίνητο Civic κάνει τη διαφορά…

Από εκεί και πέρα, γρήγορα διαπιστώνεις πως το πλαίσιο έχει βρει ένα μηχανικό σύνολο που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. Οι επεμβάσεις των τεχνικών σε ανάρτηση (ρυθμίσεις και σφιχτότερα σινεμπλόκ) και τιμόνι (πιο γρήγορη ηλεκτρική κρεμαγιέρα) έχουν κάνει το Civic, όχι απλά πιο ευχάριστο, αλλά και πιο ικανό σε κάθε είδους διαδρομή. 
Στον ανοιχτό δρόμο από την άλλη, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα με την κατανάλωση να είναι κάτω ακόμα και από 4,0 λτ./100 χλμ., ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει εκεί που ακριβώς θες. Η ροπή είναι άφθονη και πανταχού παρούσα και ο επιλογέας τόσο ευχάριστος και ιδανικά τοποθετημένος, που σε προκαλεί να αλλάζεις σχέσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο. Όσο για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά; Σημειώστε 120 PS ιπποδύναμη και 300 Nm ροπής τα οποία εξασφαλίζουν από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του και κατανάλωση μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.