7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η «4άρα» ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην coupe παράδοση των Βαυαρών. Δεν το λέμε εμείς αλλά οι ίδιοι. Έχει διχάσει το κοινό με το αμφιλεγόμενο ντιζάιν ωστόσο διαθέτει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και μια τεράστια γκάμα κινητήρων από 184 έως και 374 ίππους, χωρίς να υπολογίζουμε τη Μ4.
BMW Σειρά 4
1.732.053 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe έχει εμφάνιση εμπνευσμένη από το Concept 4 και ήπια υβριδική τεχνολογία, κάνοντας παράλληλα λόγο πως «ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην coupe παράδοση» της φίρμας.
Η νέα Σειρά 4 υιοθετεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό τα νέα στοιχεία που πρωτοείδαμε στο Concept 4, με το μάτι να είναι αδύνατον να μην πέσει φυσικά πάνω στην τεράστια γρίλια «kidney» που δεσπόζει πραγματικά στον πρόβολο του coupe. Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον πιο μοντέρνα και φέρουν πάνω τους τεχνολογία LED ενώ, όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της φίρμας, η σχεδίαση του προφυλακτήρα, και των αεραγωγών που ενσωματώνονται πάνω του, θα διαφοροποιείται ανάλογα την έκδοση. Τα μοντέλα με το M Sport πακέτο εξοπλίζονται με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγάλους αεραγωγούς, μεγαλύτερες ζάντες, σπορ ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα κ.α. Το πίσω μέρος της 4άρας κινείται σε πιο γνώριμα πλαίσια, αφού τα φωτιστικά σώματα έχουν παρόμοια σχεδίαση με αυτή που έχουμε συνηθίσει από τα καινούρια μέλη της «βαυαρικής οικογένειας».
Η νέα 4άρα βασίζεται πάνω στην CLAR πλατφόρμα και είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά. Σε σχέση πάντως με την 3άρα, με την οποία μοιράζεται το ίδιο δάπεδο, η 4άρα είναι κατά 56 χιλιοστά μακρύτερη, κατά 25 χιλιοστά πλατύτερη, έχει μικρότερο ύψος κατά 56 χιλιοστά και έχει πλατύτερο πίσω πάτημα κατά 25 χιλιοστά. Παρά τις διαφορές, η BMW ανακοινώνει πως η 4άρα έχει επίσης κατανομή βάρους 50:50 ενώ υποστηρίζει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί σε 0.25 (αντί 0.29).
Εκπλήξεις δεν υπάρχουν στον εσωτερικό διάκοσμο αφού η καμπίνα της νέας 4άρας έχει πολλά κοινά σημεία με αυτήν της 3άρας. Το σύστημα infotainment iDrive στην 7η γενιά του δίνει φυσικά το παρών και υποστηρίζεται από μια οθόνη αφής έως και 10,25 ιντσών ενώ δίπλα της, τοποθετείται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους έως και 12,3 ιντσών.
Στην βάση της γκάμας κινητήρων της νέας 4άρας βρίσκεται η 420i με 2λίτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 184 ίππων, με το επόμενο βήμα να γίνεται με την 430i με το επίσης 2λιτρο σύνολο απόδοσης 258 ίππων. Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται η έκδοση M440i ΧDrive που χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα 374 ίππων αλλά και ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V που προσφέρει επιπλέον 11 άλογα. Η πιο ισχυρή επιλογή, μέχρι τον ερχομό της Μ4, δίνει την δυνατότητα στη 4άρα να ολοκληρώνει το 0-0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα.
Στο πετρέλαιο, η πρώτη επιλογή είναι η 420d με το 2λιτρο μοτέρ των 190 ίππων με τετρακίνηση ή χωρίς, ενώ η 430d XDrive προσφέρεται με ένα 3λιτρο μοτέρ 286 ίππων και η κορυφαία M440d XDrive με ίδιας χωρητικότητας μοτέρ αλλά με απόδοση 340 άλογα. Όλες οι εκδόσεις πετρελαίου συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V και με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
Το εμπορικό λανσάρισμα της νέας 4άρας θα γίνει τον φετινό Οκτώβριο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η νέα Σειρά 4 υιοθετεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό τα νέα στοιχεία που πρωτοείδαμε στο Concept 4, με το μάτι να είναι αδύνατον να μην πέσει φυσικά πάνω στην τεράστια γρίλια «kidney» που δεσπόζει πραγματικά στον πρόβολο του coupe. Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον πιο μοντέρνα και φέρουν πάνω τους τεχνολογία LED ενώ, όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της φίρμας, η σχεδίαση του προφυλακτήρα, και των αεραγωγών που ενσωματώνονται πάνω του, θα διαφοροποιείται ανάλογα την έκδοση. Τα μοντέλα με το M Sport πακέτο εξοπλίζονται με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγάλους αεραγωγούς, μεγαλύτερες ζάντες, σπορ ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα κ.α. Το πίσω μέρος της 4άρας κινείται σε πιο γνώριμα πλαίσια, αφού τα φωτιστικά σώματα έχουν παρόμοια σχεδίαση με αυτή που έχουμε συνηθίσει από τα καινούρια μέλη της «βαυαρικής οικογένειας».
Η νέα 4άρα βασίζεται πάνω στην CLAR πλατφόρμα και είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά. Σε σχέση πάντως με την 3άρα, με την οποία μοιράζεται το ίδιο δάπεδο, η 4άρα είναι κατά 56 χιλιοστά μακρύτερη, κατά 25 χιλιοστά πλατύτερη, έχει μικρότερο ύψος κατά 56 χιλιοστά και έχει πλατύτερο πίσω πάτημα κατά 25 χιλιοστά. Παρά τις διαφορές, η BMW ανακοινώνει πως η 4άρα έχει επίσης κατανομή βάρους 50:50 ενώ υποστηρίζει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί σε 0.25 (αντί 0.29).
Εκπλήξεις δεν υπάρχουν στον εσωτερικό διάκοσμο αφού η καμπίνα της νέας 4άρας έχει πολλά κοινά σημεία με αυτήν της 3άρας. Το σύστημα infotainment iDrive στην 7η γενιά του δίνει φυσικά το παρών και υποστηρίζεται από μια οθόνη αφής έως και 10,25 ιντσών ενώ δίπλα της, τοποθετείται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους έως και 12,3 ιντσών.
Στην βάση της γκάμας κινητήρων της νέας 4άρας βρίσκεται η 420i με 2λίτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 184 ίππων, με το επόμενο βήμα να γίνεται με την 430i με το επίσης 2λιτρο σύνολο απόδοσης 258 ίππων. Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται η έκδοση M440i ΧDrive που χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα 374 ίππων αλλά και ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V που προσφέρει επιπλέον 11 άλογα. Η πιο ισχυρή επιλογή, μέχρι τον ερχομό της Μ4, δίνει την δυνατότητα στη 4άρα να ολοκληρώνει το 0-0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα.
Στο πετρέλαιο, η πρώτη επιλογή είναι η 420d με το 2λιτρο μοτέρ των 190 ίππων με τετρακίνηση ή χωρίς, ενώ η 430d XDrive προσφέρεται με ένα 3λιτρο μοτέρ 286 ίππων και η κορυφαία M440d XDrive με ίδιας χωρητικότητας μοτέρ αλλά με απόδοση 340 άλογα. Όλες οι εκδόσεις πετρελαίου συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V και με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
Το εμπορικό λανσάρισμα της νέας 4άρας θα γίνει τον φετινό Οκτώβριο.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.