Είναι η πιο πρόσφατη άφιξη στην κατηγορία B. Διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο αν αφήσεις γκάζι στην εθνική βάζει μόνο του νεκρά για μείωση της κατανάλωσης και μετά ξαναβάζει ταχύτητα όταν πατήσεις πάλι γκάζι! Στα high-light του επίσης οι mild hybrid κινητήρες (100 & 120 PS). Σχεδίαση και χώροι φαίνεται να αρέσουν στο κοινό.
Hyundai i20
Κάνουμε την αρχή από το εξωτερικό μέρος που, αν και παραμένει οικείο, ταυτόχρονα χαρακτηρίζεται και φρέσκο. Η τρέχουσα γλώσσα σχεδίασης της Hyundai βρίσκεται με το «καλημέρα» στην φαρδιά γρίλια και τις έντονες γραμμές στον πρόβολο. Οι γραμμές του πλαϊνού μέρους καταλήγουν στο πίσω παράθυρο με τέσσερις δυσανάλογες πλευρές, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει μία LED φωτιζόμενη γραμμή που συνδέει τα νέα αιχημηρά φωτιστικά σώματα. Το παζλ της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου έως και 17 ιντσών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τα νέα χαρακτηριστικά στη σχεδίαση δεν έχουν αλλάξει, αλλά έχουν διαφοροποιήσει ελαφρά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, που φυσικά παραμένει ένα μικρό hatchback. Συγκεκριμένα να πούμε πως η οροφή βρίσκεται κατά 24 χιλιοστά χαμηλότερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι 30 χιλιοστά πιο ευρύ και 5 χιλιοστά πιο μακρύ από αυτό της προηγούμενης γενιάς. Παράλληλα το μεταξόνιο πήρε και αυτό αύξηση της τάξης των 10 χιλιοστών. Οι διαστάσεις επιτρέπουν την μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό, σύμφωνα με το κορεατικό στρατόπεδο, αλλά και την αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 25 λίτρα, δηλαδή 351 λίτρα στο σύνολο.
Τα καλά νέα για το ολοκαίνουργιο i20 έρχονται στο πεδίο της τεχνολογίας. Η Hyundai προσφέρει έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που συνδυάζεται με μια άλλη κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών για μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία μέσω τους συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Χαρακτηριστικά όπως η ασύρματη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων, οι εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto και ένα ηχοσύστημα Bose με οκτώ ηχεία είναι μέρος των επιλογών που προσφέρουν στους πελάτες τους οι Κορεάτες. Διαθέσιμο είναι και το σύστημα Bluelink Connected Car Services, για υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο.
Η τεχνολογική επανάσταση του i20 συνεχίζεται με το πακέτο ασφάλειας SmartSense της Hyundai. Το πακέτο συνδυάζει πλήθος συστημάτων μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το έξυπνο cruise control βασισμένο στο σύστημα πλοήγησης το οποίο μπορεί να παρακολουθεί τη θέση του οχήματος και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα. Από εκεί και πέρα προσθέστε τα συστήματα διατήρησης λωρίδας, παρακολούθησης τυφλών σημείων και προειδοποίησης σύγκρουσης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών.
Κλείνοντας, στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το i20 προσφέρεται με τον 1,2 λίτρων τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων στην τιμή των 12.990 ευρώ στην έκδοση Fresh. Έπειτα, στην κορυφή των εκδόσεων υπάρχει ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων, ο οποίος για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ. Το 100άρι i20 τιμάται από 13.990 ευρώ στην εισαγωγή έκδοση Fresh (το αυτόματο 7DCT κοστίζει 16.190 ευρώ στην έκδοση Exclusive), ενώ το ήπια υβριδικό με τους 120 ίππους από 16.490 ευρώ στην Exclusive. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με ένα το νέο εξάρι μηχανικό κιβώτιο τεχνολογίας iMT (αποσυμπλέκει το κιβώτιο σε ελεύθερη κύλιση) ή με 7άρι αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.