6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα γενιά του μεγάλου SUV της Κia έρχεται σύντομα με νέο σχεδιασμό, νέα πλατφόρμα, υβριδικές επιλογές κινητήρα, αλλά και αρκετή τεχνολογία. Οι αυξημένες του διαστάσεις προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στην πλήρως ψηφιοποιημένη καμπίνα. Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από plug-in υβριδικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα με μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου. Η plug-in επιλογή αποτελείται από έναν 1.600άρη T-GDI τούρμπο κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία λιθίου 14,9 kWh συνολικής απόδοσης 230 ίππων και 350 Nm ροπής.
Kia Sorento
1.732.088 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Το νέο Kia Sorento έκανε ντεμπούτο περί τα μέσα Μαρτίου με νέο σχεδιασμό, νέα πλατφόρμα, υβριδική και plug-in υβριδική επιλογή, αλλά και αρκετή τεχνολογία.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό κομμάτι να πούμε πως η Kia θέλησε να δώσει ένα νέο σχεδιασμό στη νέα γενιά του SUV κερδίζοντας σπορ χαρακτηριστικά. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η γρίλια που ενσωματώνει στις άκρες της τα φωτιστικά σώματα όπως και τα LED φώτα ημέρας ακριβώς από κάτω. Οι πλευρές είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές χάρη στα «αιχμηρά» οπίσθια παράθυρα και ένα διακοσμητικό κομμάτι με ασημένια επένδυση στην πίσω κολώνα, ενώ πριν πάμε στο πίσω μέρος να σημειωθεί πως οι επιλογές στις ζάντες κυμαίνονται από 17 έως και 20 ίντσες. Στο πίσω μέρος, τα φώτα έχουν κάθετη «υπογραφή», ενώ στο πάνω μέρος της οροφής έχει τοποθετηθεί αεροτομή, μαζί με ένα αεροδυναμικό πτερύγιο «καρχαρία» που πιθανότατα αποτελεί την κεραία.
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το νέο Sorento έχει 10 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος (4.810 χιλιοστά το συνολικό μήκος) και 35 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2.815 χιλιοστά, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες του. Στο τελευταίο συμβάλει και το αυξημένο κατά 10 χιλιοστά πλάτος του, που πλέον οριοθετείται στα 1.900 χιλιοστά.
Περνώντας στο εσωτερικό η Kia αναφέρει πως το μοντέλο θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ περισσότερα θα είναι και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως η νέα τεχνολογία φωτισμού Mood Lighting. Από κει και πέρα το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και πλέον φιλοξενεί δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών και 10,25 ιντσών, η μία για τον πίνακα οργάνων και η άλλη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Οι κατακόρυφοι αεραγωγοί στην κεντρική κονσόλα έχουν μετακινηθεί χαμηλότερα, ένας πιο σύγχρονος περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στα δεξιά του οδηγού όπως και το μικρότερο περιστροφικό κουμπί που αντιπροσωπεύει τον επιλογέα του τρόπου λειτουργίας οδήγησης. Μιας και αναφερθήκαμε στους τρόπους οδήγησης το νέο Sorento έχει στη διάθεση του το για πρώτη φορά το Terrain Mode που συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης, κάνοντας το πιο ικανό κατά την κίνησή του σε λάσπη, χιόνι και άμμο.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα αποτελείται από plug-in υβριδικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα με μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου. Η πρώτη υβριδική επιλογή αποτελείται από έναν 1.600άρη T-GDI τούρμπο κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία λιθίου 14,9 kWh συνολικής απόδοσης 230 ίππων και 350 Nm ροπής. Στην εν λόγω έκδοση το Sorento θα συνοδεύεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Στο diesel, το νέο Sorento θα διατίθεται στην Ευρώπη με τον 4κύλινδρο Smartstream των 2,2 λίτρων με ισχύ 202 άλογα και 440 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της φίρμας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το plug-in υβριδικό Sorentο που έχει ως βάση έναν turbo κινητήρα βενζίνης (T-GDi) 1,6 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 66,9 kW που αντλεί την ισχύ του από ένα πακέτο μπαταρίας 13,8 kWh. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει το Sorento 265 ίππους και 350 Nm ροπής.
Για το τέλος αφήσαμε τα πολλά τεχνολογικά συστήματα που θα συνοδεύουν το νέο μοντέλο. Αυτά ξεκινούν από τα Apple CarPlay, Android Auto, τις θύρες USB, το ηχοσύστημα BOSE με 12 ηχεία και το σύστημα τηλεματικής UVO Connect και φτάνουν μέχρι αυτά που αφορούν την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών όπως τα σύστημα αποφυγής συγκρούσεων, παρακολούθησης τυφλών σημείων «έξυπνο» Cruise control με Stop & Go και άλλα πολλά.
Το Kia Sorento Hybrid θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες από το λανσάρισμα του, ενώ οι άλλες θα ακολουθήσουν αργότερα το 2020. Το νέο Sorento θα είναι επίσης διαθέσιμο ως Plug-in Hybrid στα τέλη του 2020.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από το εξωτερικό κομμάτι να πούμε πως η Kia θέλησε να δώσει ένα νέο σχεδιασμό στη νέα γενιά του SUV κερδίζοντας σπορ χαρακτηριστικά. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η γρίλια που ενσωματώνει στις άκρες της τα φωτιστικά σώματα όπως και τα LED φώτα ημέρας ακριβώς από κάτω. Οι πλευρές είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές χάρη στα «αιχμηρά» οπίσθια παράθυρα και ένα διακοσμητικό κομμάτι με ασημένια επένδυση στην πίσω κολώνα, ενώ πριν πάμε στο πίσω μέρος να σημειωθεί πως οι επιλογές στις ζάντες κυμαίνονται από 17 έως και 20 ίντσες. Στο πίσω μέρος, τα φώτα έχουν κάθετη «υπογραφή», ενώ στο πάνω μέρος της οροφής έχει τοποθετηθεί αεροτομή, μαζί με ένα αεροδυναμικό πτερύγιο «καρχαρία» που πιθανότατα αποτελεί την κεραία.
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το νέο Sorento έχει 10 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος (4.810 χιλιοστά το συνολικό μήκος) και 35 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2.815 χιλιοστά, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες του. Στο τελευταίο συμβάλει και το αυξημένο κατά 10 χιλιοστά πλάτος του, που πλέον οριοθετείται στα 1.900 χιλιοστά.
Περνώντας στο εσωτερικό η Kia αναφέρει πως το μοντέλο θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ περισσότερα θα είναι και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως η νέα τεχνολογία φωτισμού Mood Lighting. Από κει και πέρα το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και πλέον φιλοξενεί δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών και 10,25 ιντσών, η μία για τον πίνακα οργάνων και η άλλη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Οι κατακόρυφοι αεραγωγοί στην κεντρική κονσόλα έχουν μετακινηθεί χαμηλότερα, ένας πιο σύγχρονος περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στα δεξιά του οδηγού όπως και το μικρότερο περιστροφικό κουμπί που αντιπροσωπεύει τον επιλογέα του τρόπου λειτουργίας οδήγησης. Μιας και αναφερθήκαμε στους τρόπους οδήγησης το νέο Sorento έχει στη διάθεση του το για πρώτη φορά το Terrain Mode που συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης, κάνοντας το πιο ικανό κατά την κίνησή του σε λάσπη, χιόνι και άμμο.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα αποτελείται από plug-in υβριδικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα με μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου. Η πρώτη υβριδική επιλογή αποτελείται από έναν 1.600άρη T-GDI τούρμπο κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία λιθίου 14,9 kWh συνολικής απόδοσης 230 ίππων και 350 Nm ροπής. Στην εν λόγω έκδοση το Sorento θα συνοδεύεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Στο diesel, το νέο Sorento θα διατίθεται στην Ευρώπη με τον 4κύλινδρο Smartstream των 2,2 λίτρων με ισχύ 202 άλογα και 440 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της φίρμας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το plug-in υβριδικό Sorentο που έχει ως βάση έναν turbo κινητήρα βενζίνης (T-GDi) 1,6 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 66,9 kW που αντλεί την ισχύ του από ένα πακέτο μπαταρίας 13,8 kWh. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει το Sorento 265 ίππους και 350 Nm ροπής.
Για το τέλος αφήσαμε τα πολλά τεχνολογικά συστήματα που θα συνοδεύουν το νέο μοντέλο. Αυτά ξεκινούν από τα Apple CarPlay, Android Auto, τις θύρες USB, το ηχοσύστημα BOSE με 12 ηχεία και το σύστημα τηλεματικής UVO Connect και φτάνουν μέχρι αυτά που αφορούν την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών όπως τα σύστημα αποφυγής συγκρούσεων, παρακολούθησης τυφλών σημείων «έξυπνο» Cruise control με Stop & Go και άλλα πολλά.
Το Kia Sorento Hybrid θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες από το λανσάρισμα του, ενώ οι άλλες θα ακολουθήσουν αργότερα το 2020. Το νέο Sorento θα είναι επίσης διαθέσιμο ως Plug-in Hybrid στα τέλη του 2020.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.