9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ID.4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen και είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 204 PS και η μπαταρία χωρητικότητας 77kWh υπόσχεται αυτονομία έως 520 χλμ., ενώ αργότερα θα δούμε και τρεις μικρότερες version. Highlight ο μεγάλος χώρος αποσκευών 543 λτ..
VW ID.4
1.732.069 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Η γερμανική φίρμα συνεχίζει να κάνει βήματα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, έχοντας ήδη παρουσιάσει το ID.3. που προσφέρει πραγματική αυτονομία με μία μόνο φόρτιση έως 424 χιλιομέτρων (WLTP). Σήμερα, ήρθε η ώρα για την πρεμιέρα του μεγαλύτερου, νέου, παγκόσμιου μοντέλου της Volkswagen, ID.4, μετά από σωρεία διαρροών και teaser εικόνων και βίντεο.
Ξεκινώντας από το μηχανικό σκέλος, το νέο ID.4 βασίζεται στην γνώριμη πλατφόρμα MEB (Modularer E-Antriebs Baukasten) του VW Group, πάνω στην οποία έχουν χτιστεί τα περισσότερα από τα μοντέλα των εταιρειών που βρίσκονται υπό τη σκέπη της, και έχει μήκος 4,58 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,61 μ., ενώ όσον αφορά στο μεταξόνιο, αυτό ορίζεται στα 2,77 μέτρα. Ως εκ τούτου, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της VW τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, όντας κατάτι μεγαλύτερο από το Tiguan, με το γερμανικό στρατόπεδο να υπόσχεται πλούσιους και υψηλά επίπεδα άνεσης. Για παράδειγμα, το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών διαθέτει όγκο 543 λτ. (1.575 λίτρα με τα καθίμαστα αναδιπλωμένα).
Μπαίνοντας πιο βαθιά στο αμάξωμα του ID.4, το μηχανοστάσιο του ηλεκτροκίνητου μοντέλου εφοδιάζεται σε πρώτη φάση με έναν κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 310 Nm ροπής, που έρχεται ως δάνειο από το ID.3. Αργότερα θα προστεθούν στη γκάμα τρεις μικρότερες version του ηλεκτροκινητήρα που θα μετρούν ισχύ 148 ίππων με 220 Nm η πρώτη, 170 ίππων με 235 Nm ροπής η δεύτερη και 175 ίππων με 310 Nm ροπής η τρίτη. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση σε δεύτερη φάση. Για το πακέτο των μπαταριών τώρα, η κορυφαία έκδοση θα εξοπλίζεται με μία συστάδα στοιχείων συνολικής χωρητικότητας 77 kWh με τους Γερμανούς να υπόσχονται αυτονομία έως και 520 χλμ., ενώ οι μικρότερες θα προσφέρονται με μπαταρίες 55 kWh που θα επιτρέπουν έως και 360 χλμ. με μία φόρτιση.
Για αρχή, η Volkswagen θα προσφέρει το ID.4 σε δύο εκδόσεις: 1st και 1st Max. Η πιο πλούσια 1st Max θα έχει στη φαρέτρα της Matrix LED φώτα, ζάντες 21 ιντσών, οθόνη αφής 12 ιντσών για το infontainment, Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα και πολλά άλλα. Αναφορικά με την τιμή, δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημες πληροφορίες ωστόσο Γερμανοί συνάδελφοι ορίζουν τη διαφορά μεταξύ ID.3 και ID.4 περίπου στις 7.000 ευρώ, άρα περί τις 37.000 ευρώ για τη γερμανική αγορά.
Περνώντας τώρα στη σχεδίαση, το νέο ID.4 δεν φέρει πολλές ομοιότητες με το μικρότερο ID.3, αν και διατηρεί το γενικότερο σχήμα με κάπως πιο macho εμφάνιση, κυρίως λόγω μεγέθους. Πιο συγκεκριμένα χαρακτηρίζεται από το φαρδύ αμάξωμα, το μεγάλο, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, καθώς επίσης και τους αρκετά κοντούς προβόλους. Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά είναι τα λεπτά LED φώτα IQ.Light μπροστά, η ενιαία και χωρίς αεραγωγούς μάσκα, το καμπυλόγραμμο σχήμα στους εμπρός και πίσω ώμους, καθώς επίσης και τα οπίσθια φώτα που ενώνονται μέσω μιας φάσας που διέπει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος. Το αμάξωμα ενός όγκου βοηθά σε μεγάλο βαθμό στην αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να ορίζεται σε 0,28 cd.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το μικρότερο ID.3 και χαρακτηρίζεται από μία οθόνη αφής 10 ιντσών (προαιρετικά 12 ιντσών) που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών- λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες, καθώς επίσης και ο περιστροφικός διακόπτης πίσω από το τιμόνι για τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.4 λέγοντας απλά «hello ID». Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.4. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.4 με smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Επιπλέον, στη φαρέτρα του ID.4 υπάρχει και το Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα, ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία.
Τέλος, οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα. Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.4 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από το μηχανικό σκέλος, το νέο ID.4 βασίζεται στην γνώριμη πλατφόρμα MEB (Modularer E-Antriebs Baukasten) του VW Group, πάνω στην οποία έχουν χτιστεί τα περισσότερα από τα μοντέλα των εταιρειών που βρίσκονται υπό τη σκέπη της, και έχει μήκος 4,58 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,61 μ., ενώ όσον αφορά στο μεταξόνιο, αυτό ορίζεται στα 2,77 μέτρα. Ως εκ τούτου, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της VW τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, όντας κατάτι μεγαλύτερο από το Tiguan, με το γερμανικό στρατόπεδο να υπόσχεται πλούσιους και υψηλά επίπεδα άνεσης. Για παράδειγμα, το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών διαθέτει όγκο 543 λτ. (1.575 λίτρα με τα καθίμαστα αναδιπλωμένα).
Μπαίνοντας πιο βαθιά στο αμάξωμα του ID.4, το μηχανοστάσιο του ηλεκτροκίνητου μοντέλου εφοδιάζεται σε πρώτη φάση με έναν κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 310 Nm ροπής, που έρχεται ως δάνειο από το ID.3. Αργότερα θα προστεθούν στη γκάμα τρεις μικρότερες version του ηλεκτροκινητήρα που θα μετρούν ισχύ 148 ίππων με 220 Nm η πρώτη, 170 ίππων με 235 Nm ροπής η δεύτερη και 175 ίππων με 310 Nm ροπής η τρίτη. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση σε δεύτερη φάση. Για το πακέτο των μπαταριών τώρα, η κορυφαία έκδοση θα εξοπλίζεται με μία συστάδα στοιχείων συνολικής χωρητικότητας 77 kWh με τους Γερμανούς να υπόσχονται αυτονομία έως και 520 χλμ., ενώ οι μικρότερες θα προσφέρονται με μπαταρίες 55 kWh που θα επιτρέπουν έως και 360 χλμ. με μία φόρτιση.
Για αρχή, η Volkswagen θα προσφέρει το ID.4 σε δύο εκδόσεις: 1st και 1st Max. Η πιο πλούσια 1st Max θα έχει στη φαρέτρα της Matrix LED φώτα, ζάντες 21 ιντσών, οθόνη αφής 12 ιντσών για το infontainment, Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα και πολλά άλλα. Αναφορικά με την τιμή, δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημες πληροφορίες ωστόσο Γερμανοί συνάδελφοι ορίζουν τη διαφορά μεταξύ ID.3 και ID.4 περίπου στις 7.000 ευρώ, άρα περί τις 37.000 ευρώ για τη γερμανική αγορά.
Περνώντας τώρα στη σχεδίαση, το νέο ID.4 δεν φέρει πολλές ομοιότητες με το μικρότερο ID.3, αν και διατηρεί το γενικότερο σχήμα με κάπως πιο macho εμφάνιση, κυρίως λόγω μεγέθους. Πιο συγκεκριμένα χαρακτηρίζεται από το φαρδύ αμάξωμα, το μεγάλο, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, καθώς επίσης και τους αρκετά κοντούς προβόλους. Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά είναι τα λεπτά LED φώτα IQ.Light μπροστά, η ενιαία και χωρίς αεραγωγούς μάσκα, το καμπυλόγραμμο σχήμα στους εμπρός και πίσω ώμους, καθώς επίσης και τα οπίσθια φώτα που ενώνονται μέσω μιας φάσας που διέπει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος. Το αμάξωμα ενός όγκου βοηθά σε μεγάλο βαθμό στην αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να ορίζεται σε 0,28 cd.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το μικρότερο ID.3 και χαρακτηρίζεται από μία οθόνη αφής 10 ιντσών (προαιρετικά 12 ιντσών) που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών- λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες, καθώς επίσης και ο περιστροφικός διακόπτης πίσω από το τιμόνι για τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.4 λέγοντας απλά «hello ID». Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.4. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.4 με smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Επιπλέον, στη φαρέτρα του ID.4 υπάρχει και το Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα, ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία.
Τέλος, οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα. Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.4 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.