ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ID.4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen και είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 204 PS και η μπαταρία χωρητικότητας 77kWh υπόσχετ
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ID.4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen και είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 204 PS και η μπαταρία χωρητικότητας 77kWh υπόσχεται αυτονομία έως 520 χλμ., ενώ αργότερα θα δούμε και τρεις μικρότερες version. Highlight ο μεγάλος χώρος αποσκευών 543 λτ..

VW ID.4

1.732.069 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Η γερμανική φίρμα συνεχίζει να κάνει βήματα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, έχοντας ήδη παρουσιάσει το ID.3. που προσφέρει πραγματική αυτονομία με μία μόνο φόρτιση έως 424 χιλιομέτρων (WLTP). Σήμερα, ήρθε η ώρα για την πρεμιέρα του μεγαλύτερου, νέου, παγκόσμιου μοντέλου της Volkswagen, ID.4, μετά από σωρεία διαρροών και teaser εικόνων και βίντεο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ξεκινώντας από το μηχανικό σκέλος, το νέο ID.4 βασίζεται στην γνώριμη πλατφόρμα MEB (Modularer E-Antriebs Baukasten) του VW Group, πάνω στην οποία έχουν χτιστεί τα περισσότερα από τα μοντέλα των εταιρειών που βρίσκονται υπό τη σκέπη της, και έχει μήκος 4,58 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,61 μ., ενώ όσον αφορά στο μεταξόνιο, αυτό ορίζεται στα 2,77 μέτρα. Ως εκ τούτου, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της VW τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, όντας κατάτι μεγαλύτερο από το Tiguan, με το γερμανικό στρατόπεδο να υπόσχεται πλούσιους και υψηλά επίπεδα άνεσης. Για παράδειγμα, το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών διαθέτει όγκο 543 λτ. (1.575 λίτρα με τα καθίμαστα αναδιπλωμένα).

Μπαίνοντας πιο βαθιά στο αμάξωμα του ID.4, το μηχανοστάσιο του ηλεκτροκίνητου μοντέλου εφοδιάζεται σε πρώτη φάση με έναν κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 310 Nm ροπής, που έρχεται ως δάνειο από το ID.3. Αργότερα θα προστεθούν στη γκάμα τρεις μικρότερες version του ηλεκτροκινητήρα που θα μετρούν ισχύ 148 ίππων με 220 Nm η πρώτη, 170 ίππων με 235 Nm ροπής η δεύτερη και 175 ίππων με 310 Nm ροπής η τρίτη. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση σε δεύτερη φάση. Για το πακέτο των μπαταριών τώρα, η κορυφαία έκδοση θα εξοπλίζεται με μία συστάδα στοιχείων συνολικής χωρητικότητας 77 kWh με τους Γερμανούς να υπόσχονται αυτονομία έως και 520 χλμ., ενώ οι μικρότερες θα προσφέρονται με μπαταρίες 55 kWh που θα επιτρέπουν έως και 360 χλμ. με μία φόρτιση.

Για αρχή, η Volkswagen θα προσφέρει το ID.4 σε δύο εκδόσεις: 1st και 1st Max. Η πιο πλούσια 1st Max θα έχει στη φαρέτρα της Matrix LED φώτα, ζάντες 21 ιντσών, οθόνη αφής 12 ιντσών για το infontainment, Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα και πολλά άλλα. Αναφορικά με την τιμή, δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημες πληροφορίες ωστόσο Γερμανοί συνάδελφοι ορίζουν τη διαφορά μεταξύ ID.3 και ID.4 περίπου στις 7.000 ευρώ, άρα περί τις 37.000 ευρώ για τη γερμανική αγορά.

Περνώντας τώρα στη σχεδίαση, το νέο ID.4 δεν φέρει πολλές ομοιότητες με το μικρότερο ID.3, αν και διατηρεί το γενικότερο σχήμα με κάπως πιο macho εμφάνιση, κυρίως λόγω μεγέθους. Πιο συγκεκριμένα χαρακτηρίζεται από το φαρδύ αμάξωμα, το μεγάλο, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, καθώς επίσης και τους αρκετά κοντούς προβόλους. Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά είναι τα λεπτά LED φώτα IQ.Light μπροστά, η ενιαία και χωρίς αεραγωγούς μάσκα, το καμπυλόγραμμο σχήμα στους εμπρός και πίσω ώμους, καθώς επίσης και τα οπίσθια φώτα που ενώνονται μέσω μιας φάσας που διέπει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος. Το αμάξωμα ενός όγκου βοηθά σε μεγάλο βαθμό στην αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να ορίζεται σε 0,28 cd.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το μικρότερο ID.3 και χαρακτηρίζεται από μία οθόνη αφής 10 ιντσών (προαιρετικά 12 ιντσών) που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών- λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες, καθώς επίσης και ο περιστροφικός διακόπτης πίσω από το τιμόνι για τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.4 λέγοντας απλά «hello ID». Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.4. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.4 με smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Επιπλέον, στη φαρέτρα του ID.4 υπάρχει και το Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα, ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία.

Τέλος, οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα. Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.4 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας.

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR