Το αφεντικό του FCA Group ανέφερε σε δηλώσεις του πως «βλέπει» διπλασιασμό των κερδών έως το 2022 εφόσον γίνει σωστή εκμετάλλευση του brand name της Jeep. Υπερβολική αισιοδοξία ή σωστό «ποντάρισμα» για τον ισχυρό Ιταλό άνδρα;
Αισιόδοξος για την εμπορική πορεία της Jeep και τα γενικότερα οφέλη που θα επιφέρει αυτή για τη Fiat-Chrysler εμφανίστηκε σε δηλώσεις του στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ ο Πρόεδρος του Group, κ. Σέρτζιο Μαρκιόνε.
Πιο συγκεκριμένα, ο ισχυρός άνδρας της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που παραμένει ένας εκ των μακροβιότερων αφεντικών του χώρου, ανέφερε πως σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του η Jeep μπορεί να έχει μερίδιο 1 προς 5 στην κατηγορία των SUV, κάτι που σε απλά μαθηματικά σημαίνει περί τις 5 εκατομμύρια πωλήσεις το χρόνο.
Εφόσον η Jeep καταφέρει λοιπόν να πιάσει αυτούς τους στόχους θα πολλαπλασιαστούν τα κέρδη της φίρμας, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία-πιθανότητα στο FCA Group να διπλασιάσει τα κέρδη του. Μάλιστα, μια επιπλέον βοήθεια για την επίτευξη αυτών των στόχων χαρακτηρίστηκαν από τον Μαρκιόνε οι αποφάσεις του Ντόναλντ Τράμπ που αφορούν την μείωση της φορολογίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και μπορούν να αποφέρουν περί το 1 δις δολάρια.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το πλάνο της Fiat-Chrysler για όλες τις μάρκες που βρίσκονται υπό τη σκέπη της θα ανακοινωθεί την 1 Ιουνίου 2018, ημερομηνία σημαδιακή καθώς την ίδια μέρα το 2004 προσελήφθη ο Μαρκιόνε στη θέση του CEO, στην οποία βρίσκεται τα τελευταία 14 χρόνια μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Ουμπέρτο Ανιέλι, που διαδέχτηκε τον μεγαλύτερο αδελφό του Γιάννη Ανιέλι, ο οποίος ηγούταν της Fiat έως τότε.