Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

O Κώστας Καραμανλής δοκίμασε το νέο σύστημα Hybrid στην Ολυμπία Οδό.

Δοκίμασε το υβριδικό σύστημα διοδίων ο Κ. Καραμανλής

2.169 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2020)

H χιλιομετρική χρέωση στα διόδια έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε το νέο σύστημα Hybrid στην Ολυμπία Οδό.


Μόλις χθες σας αναφέραμε για την υιοθέτηση του νέου τρόπου χιλιομετρικής χρέωσης των διοδίων που θα εφαρμόσει η Ολυμπία Οδός και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής ήταν ο πρώτος που είδε στην πράξη πως λειτουργεί το επονομαζόμενο «Υβριδικό Σύστημα Χιλιομετρικής Χρέωσης» (Hybrid ETC).
 
Ο Κώστας Καραμανλής επιβιβάστηκε ως οδηγός σε αυτοκίνητο, στο οποίο τοποθετήθηκε πομποδέκτης, στο Σημείο Εξυπηρέτησης Πελατών Ελευσίνας και με συνοδηγό το Γενικό Γραμματέα Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη έφτασαν στα κεντρικά γραφεία του αυτοκινητόδρομου, όπου τους υποδέχθηκαν οι CEO της Ολυμπία Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας και Κώστας Παπανδρέου, προκειμένου να εξετάσουν τις κινήσεις του συγκεκριμένου πομποδέκτη. Όταν το όχημα πέρασε από τα διόδια της Ελευσίνας, χρεώθηκε στο λογαριασμό του το ποσό που αντιστοιχεί στο τμήμα Ελευσίνα- Κινέτα (2,10 ευρώ) και όταν βγήκε από την έξοδο της Ν. Περάμου, το σύστημα αναγνώρισε, υπολόγισε και πίστωσε πίσω στο λογαριασμό το ποσό που αντιστοιχεί στο τμήμα Ν. Πέραμος – Κινέτα (1,40 ευρώ). Έτσι, ο λογαριασμός χρεώθηκε μόνο το ποσό της διαδρομής που πραγματοποίησε το όχημα (0,70 ευρώ).
 
Δηλαδή το εξοπλισμένο με πομποδέκτη όχημα διέρχεται από τον μετωπικό σταθμό, πληρώνει όλο το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης και στην περίπτωση που βγει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης, επιστρέφεται και πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη του το ποσό που αντιστοιχεί στην απόσταση που δεν διένυσε. Οι οδηγοί που επιλέγουν να πληρώνουν με μετρητά ή κάρτα, αναγκαστικά συνεχίζουν να χρεώνονται με το υφιστάμενο «ζωνικό σύστημα». Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει εξάλλου κλειστό σύστημα χρέωσης με μπάρες (διατηρώντας το προηγούμενο σύστημα), με σύστημα ανοιχτής κυκλοφορίας Free-flow για να δίνει επιστροφές.
 
Για τη λειτουργία του συστήματος εγκαταστάθηκε τεχνολογικός εξοπλισμός (αισθητήρες, κάμερες και κεραίες τεχνολογίας DSRC) σε 13 ανισόπεδους κόμβους της Ολυμπίας Οδού: Ανισόπεδος Κόμβος Νέας Περάμου, Πάχης, Αγ. Θεοδώρων, Λουτρακίου, Επιδαύρου, Ζευγολατιού, Κιάτου, Δερβενίου, Ακράτας, Καλαβρύτων, Σελιανίτικων, Δρεπάνου και Ημικόμβος Μεγάρων.

Toyota
SEAT XENOIASTOI