ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Hyundai i10 με 79 PS | Αναβαθμισμένο & πιο οικονομικό

(12/12/2024)
Δοκιμή: Hyundai i10 με 79 PS | Αναβαθμισμένο & πιο οικονομικό
4 Φωτογραφίες »

Βγάζει 5 λιγότερα άλογα (79) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Παραμένει το πιο ευρύχωρο μίνι
Με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και 150 ευρώ φθηνότερο από το i10 με τα 84 άλογα, πάντα με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ.

Δοκιμάζουμε το Hyundai i10 1,2 με 79 PS και χειροκίνητο κιβώτιο

Ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός (δηλαδή χωρίς turbo) κινητήρας του Hyundai i10 απέκτησε πιο ήπιες ρυθμίσεις και πλέον αποδίδει 79 από 84 ίππους με 113 Nm (από 118 Nm) ροπής. Συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτοματοποιημένο μηχανικό που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν. Η δε έκδοση N-Line της δοκιμής συνδυάζεται μόνο με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Βγάζει 5 λιγότερα άλογα (79) για να καίει λιγότερη βενζίνη

Από τις μετρήσεις μας προέκυψε πως η αλλαγή στην απόδοση του 1,2 λτ. κινητήρα του Hyundai i10 έχει φέρει μια μικρή μείωση στη μέση κατανάλωση, που έπεσε στα 6,7 λτ./100 χλμ. (από 7,0 λτ./100 χλμ.). Λίγο μεγαλύτερη είναι η μείωση στην κατανάλωση πόλης, αφού έπεσε στα 7,1 από τα 7,6 λτ./100 χλμ.. Πάντως οι επιδόσεις έχουν ατονήσει και το προσπέρασμα απαιτεί κατέβασμα μιας ή και δυο σχέσεων: 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 14,6 δλ. (από 14,2) και 80-120 σε 23,6 δλ. (από 22,5 δλ.).


Παραδοσιακά το «N» στη Hyundai συνοδεύεται με πιο σπορ εικόνα, η οποία εν προκειμένω χαρακτηρίζεται από τις σχετικές πινελιές στους προφυλακτήρες, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, ένα ψευδο-διαχύτη και φυσικά το λογότυπο N-Line στη μάσκα.
4 Φωτογραφίες »

Παραδοσιακά το «N» στη Hyundai συνοδεύεται με πιο σπορ εικόνα, η οποία εν προκειμένω χαρακτηρίζεται από τις σχετικές πινελιές στους προφυλακτήρες, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, ένα ψευδο-διαχύτη και φυσικά το λογότυπο N-Line στη μάσκα.

Παραμένει το πιο ευρύχωρο μίνι

Το Hyundai i10 προσφέρει χώρους μεγαλύτερου μοντέλου έχοντας το φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας. Με 130,5 εκατοστά, ξεπερνά μικρά όπως το Renault Clio και Honda Jazz, ενώ είναι το κορυφαίο μίνι και στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (10,2 εκ.).

Με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, πάντα με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ.

Η τιμή του χειροκίνητου i10 με τους 79 ίππους είναι στα 16.890 ευρώ (από 16.940 ευρώ) στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού Style. Η τιμή για την έκδοση N-Line της δοκιμής είναι 18.890 ευρώ (5θέσια διάταξη καμπίνας). Βέβαια το σημαντικότερο είναι ότι το i10 διαθέτει πλέον στο στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα τηλεματικής Bluelink.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του χειροκίνητου Hyundai i10 1,2 79 PS
 

Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι & εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Χλιαρότερες επιδόσεις, λίγο καλύτερη κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πάντα ευέλικτο, ευχάριστη στην οδήγηση η έκδοση N-Line
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
CORAL GAS DECEMBER