4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα C180, που βασίζεται στο νέο πάτωμα MRA, της Mercedes-Βenz, έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις.
Δοκιμάζουμε: Νέα Mercedes-Benz C180 blueEFFICIENCY
34.567 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2014)
Η νέα Mercedes-Benz C180 προτάσσει την εντυπωσιακή πληρότητα σε όλους τους τομείς για να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία, όπου ο ανταγωνισμός σε γόητρο, πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία, είναι εντονότερος από ποτέ.
Μεγαλύτερη, αλλά ελαφρύτερη και… φθηνότερηΗ νέα C180, που βασίζεται στο νέο πάτωμα MRA, της Mercedes-Βenz, έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις. Με μήκος στα 4.686 χλστ. (+95 χλστ.), πλάτος στα 1.810 χλστ. (+40 χλστ.) και μεταξόνιο στα 2.840 χλστ. (+80 χλστ.), η C180 είναι μεγαλύτερη από ποτέ, χωρίς όμως η αυξητική τάση να συμπεριλαμβάνει και τη ζυγαριά. Κινητήρας-Επιδόσεις: Συνδυασμός απόδοσης και οικονομίας.Ο τούρμπο 1,6 κινητήρας άμεσου ψεκασμού της C180 αποδίδει 156 ίππους, αλλά κυρίως 250 Nm ροπής μόλις στις 1.200 σ.α.λ. (ούτε diesel να ήταν). Σαν αποτέλεσμα έρχεται η ζωντάνια και η ελαστικότητα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, όπου ο κινητήρας είναι στο φόρτε του. Εσωτερικό: Πολυτέλεια και τεχνολογία στο maximumΣτο εσωτερικό της C180 διάχυτη είναι η πολυτέλεια και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Η έξτρα διχρωμία σε υλικά και επενδύσεις ενισχύει τον ξεχωριστό χαρακτήρα της καμπίνας. Χωρίς αμφιβολία, πέρα φυσικά από το κορυφαίο φινίρισμα και τα ανάλογης ποιότητας υλικά, την παράσταση κλέβει η τονισμένη κεντρική κονσόλα με τα μίνιμαλ χαρακτηριστικά. Χώροι – Αρχοντική άνεσηΗ αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και κυρίως το μεγαλύτερο κατά 80 χλστ. μεταξόνιο έφεραν και τους ιδιαίτερα βελτιωμένους, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χώρους. Στο δρόμο – Με μοναδική άνεση και ασφάλειαΔε συνηθίζουμε να ξεκινάμε τα σχόλια για την οδική συμπεριφορά από τα φρένα, αλλά αυτά της C180 μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό, τόσο με την αποτελεσματικότητα, όσο και με την αντοχή τους. Ποιότητα κύλισης για ΌσκαρΔεν συναντήσαμε κακοτεχνία ή λακούβα, που να έφερε σε δύσκολη θέση την ανάρτηση και απομονωμένοι από κάθε εξωτερικό θόρυβο βρεθήκαμε να καταπίνουμε τα χιλιόμετρα στην εθνική σαν χαπάκια. Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 14 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 8 Απριλίου.
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και κυρίως το μεγαλύτερο κατά 80 χλστ. μεταξόνιο έφεραν και τους ιδιαίτερα βελτιωμένους, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χώρους.