Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας του Nissan Juke φέρει στοιχεία που συναντάμε σε ακριβότερες κατασκευές (π.χ. ειδική επίστρωση χιτωνίων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων).
Το κινητήριο σύνολο του Nissan Juke είναι γνωστό για τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του. Πρόκειται για τον 1.000άρη DIG-T ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και 200 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπεκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων, στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές.
Επί του πρακτέου, ο 1.000άρης κινητήρας του Juke τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα, εκμεταλλευόμενος και τη συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που φροντίζει για γρήγορες και απαλές αλλαγές. Μάλιστα, στα λεφτά που κοστίζει (23.000 ευρώ) το αυτόματο Nissan Juke έχει τις καλύτερες επιδόσεις από κάθε άλλο μικρό SUV, ανεξαρτήτως τεχνολογίας κινητήρα. Λόγω kickdown οι ρεπρίζ έδωσαν 6,3 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,0 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Ως προς την κατανάλωση, τα 7,2 λτ./100 χλμ. είναι μία καλή τιμή, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κάποιο είδος ηλεκτρικής υποβοήθησης.