ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Renault Captur στην έκδοση με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 120 ίππων. Πως τα καταφέρνει στην πράξη το γαλλικό crossover;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Renault Captur στην έκδοση με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 120 ίππων. Πως τα καταφέρνει στην πράξη το γαλλικό crossover;

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Captur με 120 PS

35.258 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2018)

Το ανανεωμένο Renault Captur με τον βενζινοκινητήρα των 120 ίππων μπορείς να το καψουρευτείς, αφού συνδυάζει την πρακτικότητα των μικρών διαστάσεών του, με σβέλτες επιδόσεις, προσθέτοντας έτσι και το μπρίο στην μοντέρνα του παρουσία.

What is new

Το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης, αλλά και το άμεσο τιμόνι, που πλέον εκτός από αποτελεσματικό ικανοποιεί και σε αίσθηση, συνεισφέρουν στην πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά του Renault Captur.

Το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης, αλλά και το άμεσο τιμόνι, που πλέον εκτός από αποτελεσματικό ικανοποιεί και σε αίσθηση, συνεισφέρουν στην πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά του Renault Captur.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Κινητήρας 1,2 Tce 120 ίππων
- Ποιοτικότερη καμπίνα
- Από 18.890 ευρώ

Το ανανεωμένο Renault Captur βρίσκεται εδώ και λίγους μήνες στην ελληνική αγορά, όντας εκσυγχρονισμένο και πιο κοντά στις αγοραστικές ανάγκες του κοινού. Κίνηση απόλυτα σωστή, καθώς η έλευση πολλών νέων μοντέλων στην κατηγορία των μικρών crossover, καθιστούσε επιτακτική την επικαιροποίηση του γαλλικού μοντέλου. Παρακάτω λοιπόν -και μετά την δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης με τον 1,5 dCi των 110 ίππων (Τεύχος 42 του 2017), μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή της ισχυρότερης έκδοσης βενζίνης, με τον 1,2 λτ. κινητήρα Tce ισχύος 120 ίππων (υπάρχει και αυτή με τον 900άρη Tce των 90 ίππων). 

Από τα πιο μοντέρνα crossover
Το Captur συνεχίζει και μετά την ανανέωσή του να χαρακτηρίζεται από τη μοντέρνα και στιλάτη του εμφάνιση, με έντονες καμπύλες και γυάλινες επιφάνειες, αναδεικνύοντας έτσι το compact, αλλά μυώδες αμάξωμα του, των 4.122 χλστ., νούμερο από τα μικρότερα της κατηγορίας. Παράλληλα πλέον είναι διαθέσιμοι πάνω από 30 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί και έξι πακέτα διαμόρφωσης της καμπίνας, για να προσδώσετε το δικό σας στιλ. Όπως είδαμε και στην πετρελαιοκίνητη έκδοση, οι σχεδιαστικές αλλαγές έχουν επιρροές  από το μεγαλύτερο Kadjar, απΆ όπου υιοθετήθηκαν η μάσκα, το καπό και τα νέα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C, ενώ οι ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω τονίζουν ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. 

Από 18.890 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη από 18.890 ευρώ, αποκλειστικά στο ανώτερο εξοπλιστικό επίπεδο Dynamic, το πιο πλούσιο της γκάμας. Στο βασικό του εξοπλισμό διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και άνεσης, όπως Hill Start Assist, 6 αερόσακους και 4 ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, που θα συναντήσουμε και σε πιο απλές εκδόσεις, καθώς επίσης και τα αποκλειστικά έξτρα της Dynamic, όπως 17άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων R-LINK EVOLUTION με πλοήγηση και οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό,  full LED προβολείς και σύστημα εισόδου εξόδου χωρίς κλειδί. Να αναφέρουμε πως η βασική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 0,9 Τce στην έκδοση Authentic τιμολογείται  από 14.780 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NEXEN VS CONTINENTAL