7 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW e-up!

41.490 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2020)

Βάζει την πόλη στην πρίζα: Το μίνι ηλεκτρικό VW e-up είναι ο απόλυτος σύμμαχος για τις αστικές μετακινήσεις. Λιλιπούτειο και με κατανάλωση που θα σου κοστίσει γύρω στα 10 ευρώ το μήνα, ενώ θα το φορτίσεις μόλις 4 φορές.

Το ανανεωμένο e-up! (η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του up!) αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην γκάμα της VW, σύμφωνα με την ίδια τη φίρμα, μέσα στα επόμενα 4 με 5 χρόνια λόγω των νέων κανονισμών για τους ρύπους που τίθενται στην Ευρώπη, ειδικά όσον αφορά στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με το προ-facelift, είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία έχει αυξηθεί από τα 18,7kWh στα 32,3kWh, πράγμα που προσφέρει στο e-up! αυτονομία έως και 260 χλμ. ενώ, σε ό,τι αφορά στην φόρτιση, αυτή γίνεται μέχρι το 80% σε μόλις 60 λεπτά με ταχυφορτιστή 40 kW. 

Ανεπαίσθητες σχεδιαστικές διαφορές, από 19.919 ευρώ
Δύσκολα καταλαβαίνεις αισθητικά τις διαφορές στο ανανεωμένο μοντέλο, καθώς αυτές περιλαμβάνουν μια μίνι αναθεώρηση του μπροστά προφυλαχτήρα και των LED σωμάτων μέρας, όπως επίσης και της γρίλιας, η οποία έγινε λίγο πιο φαρδιά. Στο πίσω μέρος είναι πιο διακριτές οι διαφορές στον πίσω προφυλαχτήρα καθώς και στα φώτα που ενώνονται με ένα μπλε σιρίτι.

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι πως το ανανεωμένο e-up! είναι πιο προσιτό συγκριτικά με το παρελθόν και με καλύτερο εξοπλισμό. Η τιμή καταλόγου είναι 23.750 ευρώ, ενώ με την κρατική επιδότηση, διαμορφώνεται στα 19.919 ευρώ. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, Mobile OnLine υπηρεσίες We Connect e-remote για 3 χρόνια, σύστημα Infotainment "Composition Phone" με οθόνη 5`` και ζάντες αλουμινίου. 

Με 10 ευρώ βγάζεις το μήνα
Το μεγάλο ενδιαφέρον εστιάζεται κάτω από το καπό, εκεί που θα συναντήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα 83 ίππων με 210 Nm ροπής, και την μεγαλύτερη αυτονομία των 260 χιλιομέτρων, χάρη στην αύξηση χωρητικότητας της μπαταρία που αναφέραμε πριν. Με τη χρήση καλωδίου φόρτισης CCS (Combined Charging System) σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 40 kW, το 80% της φόρτισης γίνεται σε περίπου 1 ώρα. Με wall-box ισχύος 7,2 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 4 ώρες και 15 λεπτά ή σε 12 ώρες και 43 λεπτά με χρήση οικιακού εναλλασσόμενου ρεύματος 2,3 kW.

Η μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μετρήθηκε στα 14,3 kWh, με το κόστος για 100 χλμ. αντίστοιχα να είναι λιγότερο από 1,2 ευρώ (μέσο κόστος kWh με ρυθμιζόμενες χρεώσεις όπως προκύπτει από το τιμολόγιο της ΔΕΗ και του φθηνότερου ανταγωνιστή 0,081335 ευρώ). Δηλαδή αυτό σημαίνει πως για 900 χλμ. το μήνα θα χρειαστείτε 10,8 ευρώ, ενώ με την πραγματική αυτονομία των 225 χλμ., συνολικά θα το φορτίσετε περίπου 4 φορές.

Από εκεί και πέρα για οικονομία ενέργειας, υπάρχει το πρόγραμμα Eco+ (55 άλογα, 133 Nm και 95 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα), με αυτονομία πραγματική 245 χλμ., ιδανικό για συνθήκες κίνησης και το Eco (68 άλογα και 167 Nm), που δίνει περισσότερη ελευθερία στις πιο σβέτες αστικές μετακινήσεις (μεγάλοι λεωφόροι και σύντομη παραμονή σε αυτοκινητόδρομο). Παράλληλα μπορείτε να ρυθμίσετε χειροκίνητα την
δύναμη ανάκτησης σε κλίμακα από το 1 έως 3, ενώ επιλέγοντας τη θέση «B» στο κιβώτιο ταχυτήτων, να έχετε το μέγιστο επίπεδο 4, όπου σχεδόν δε χρειάζεται καν να φρενάρετε.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda