5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Audi A6 50 TDI
37.839 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2019)
Καθημερινή business class… Το νέο Audi A6 δεν είναι μια απλή λιμουζίνα. Κρύβει μέσα του στοιχεία και τεχνολογία που το καθιστούν ένα πρακτικό σεντάν με κάποια σπορ οδηγικά στοιχεία. Τι κι αν είναι κοντά στα 5 μέτρα;
Αυτή είναι η 4η γενιά του σεντάν A6 (8η αν συμπεριλάβουμε και τα Audi 100 πριν από αυτό), ενός πολύ σημαντικού μοντέλου για την Audi ιδιαίτερα με την σημερινή διαμόρφωση της γκάμας της γενικότερα. Ένα μοντέλο που έχει τη δική του ταυτότητα και δεν καλύπτει απλώς την «τρύπα» σε διαστάσεις και τιμές ανάμεσα στα Α4 και Α8. Σαφώς οι αισθητικές επιρροές από το Α8 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς αφού οι προσταγές της κατηγορίας (premium sedan) είναι συγκεκριμένες, όμως όπως θα δούμε και στη συνέχεια, το Α6 δεν είναι απλώς ένα μικρότερο Α8. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Αρχικά, το μήκους 4.939 χλστ. αμάξωμά του νέου Αudi A6 λανσάρει και εκείνο το νέο σχεδιαστικό προφίλ της εταιρείας με κύριο χαρακτηριστικό του την πλατιά εξαγωνική μάσκα Singleframe και το «ρευστών» γραμμών αμάξωμα στο σύνολό του. Οι πρόβολοι είναι κοντύτεροι από ότι στο Α8, ενώ συναντάμε και διαφορετικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, που σε συνδυασμό με τους ελαφρώς ανασηκωμένους πίσω ώμους και την επίσης ελαφριά κλίση της οροφής σε αυτό το σημείο, διαμορφώνουν ένα πιο αθλητικό προφίλ. Με αυτά τα στοιχεία, το Α6 προσθέτει στο επιβλητικό και εκλεπτυσμένο συνολικά του προφίλ, κάποιες πινελιές δυναμισμού. Έχουμε λοιπόν ένα κομψό και παράλληλα όσο σπορτίφ επιτρέπει η κατηγορία, πολυτελές σεντάν.
Βασισμένο στην MLB Evo πλατφόρμα (όπως και το Α8), το νέο Audi A6 έχει μήκος 4.939 χλστ. (+7 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), με το πλάτος να έχει αυξηθεί πιο αισθητά (+12 χλστ.) στα 1.886 χλστ. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως παρά την αύξηση κατά 2 χλστ. του ύψους του (1.457 χλστ.) το νέο Α6 είναι πιο αεροδυναμικό από τον προκάτοχό του, με τον σχετικό συντελεστή να είναι στο εξαιρετικό Cd=0,26. Όπως συχνά συμβαίνει στις μέρες μας, η μείωση του βάρους είναι ένας τομέας ιδιαίτερης …βαρύτητας (ειδικά σε κατηγορίες σαν και αυτή) με το Α6 να είναι μεν κατά 30 κιλά βαρύτερο από το παρελθόν, διαθέτει όμως ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης και πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του.
Από το Α8 δανείζεται και το τεχνολογικά προηγμένο του προφίλ με 39 συστήματα τελευταίας γενιάς για την υποβοήθηση, την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών του, ανάμεσά τους και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο ωστόσο δεν μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους με τη λειτουργία του. Ως ημι-υβριδικό διαθέτει ηλεκτρικό κύκλωμα 48 βολτ το οποίο συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10 Αh. Στην πράξη, όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι σε ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα, απενεργοποιείται ο κινητήρας, ενώ επαναλειτουργεί στιγμιαία με το που ακουμπήσει και πάλι το πεντάλ. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα. Σύμφωνα δε με την Audi, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λτ./100 χλμ..
Kατά τα άλλα και αυτό το Audi διαθέτει το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro με κεντρικό διαφορικό και μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά είτε με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση είτε την αερανάρτηση (+2.380), με σύστημα τετραδιεύθυνσης (+2.269 ευρώ) και πολλά άλλα καλούδια που ανεβάζουν φυσικά ανάλογα την τιμή του πολύ παραπάνω από τα 64.000 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση με 2λιτρο diesel κινητήρα 204 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αρχικά, το μήκους 4.939 χλστ. αμάξωμά του νέου Αudi A6 λανσάρει και εκείνο το νέο σχεδιαστικό προφίλ της εταιρείας με κύριο χαρακτηριστικό του την πλατιά εξαγωνική μάσκα Singleframe και το «ρευστών» γραμμών αμάξωμα στο σύνολό του. Οι πρόβολοι είναι κοντύτεροι από ότι στο Α8, ενώ συναντάμε και διαφορετικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, που σε συνδυασμό με τους ελαφρώς ανασηκωμένους πίσω ώμους και την επίσης ελαφριά κλίση της οροφής σε αυτό το σημείο, διαμορφώνουν ένα πιο αθλητικό προφίλ. Με αυτά τα στοιχεία, το Α6 προσθέτει στο επιβλητικό και εκλεπτυσμένο συνολικά του προφίλ, κάποιες πινελιές δυναμισμού. Έχουμε λοιπόν ένα κομψό και παράλληλα όσο σπορτίφ επιτρέπει η κατηγορία, πολυτελές σεντάν.
Βασισμένο στην MLB Evo πλατφόρμα (όπως και το Α8), το νέο Audi A6 έχει μήκος 4.939 χλστ. (+7 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), με το πλάτος να έχει αυξηθεί πιο αισθητά (+12 χλστ.) στα 1.886 χλστ. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως παρά την αύξηση κατά 2 χλστ. του ύψους του (1.457 χλστ.) το νέο Α6 είναι πιο αεροδυναμικό από τον προκάτοχό του, με τον σχετικό συντελεστή να είναι στο εξαιρετικό Cd=0,26. Όπως συχνά συμβαίνει στις μέρες μας, η μείωση του βάρους είναι ένας τομέας ιδιαίτερης …βαρύτητας (ειδικά σε κατηγορίες σαν και αυτή) με το Α6 να είναι μεν κατά 30 κιλά βαρύτερο από το παρελθόν, διαθέτει όμως ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης και πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του.
Από το Α8 δανείζεται και το τεχνολογικά προηγμένο του προφίλ με 39 συστήματα τελευταίας γενιάς για την υποβοήθηση, την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών του, ανάμεσά τους και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο ωστόσο δεν μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους με τη λειτουργία του. Ως ημι-υβριδικό διαθέτει ηλεκτρικό κύκλωμα 48 βολτ το οποίο συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10 Αh. Στην πράξη, όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι σε ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα, απενεργοποιείται ο κινητήρας, ενώ επαναλειτουργεί στιγμιαία με το που ακουμπήσει και πάλι το πεντάλ. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα. Σύμφωνα δε με την Audi, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λτ./100 χλμ..
Kατά τα άλλα και αυτό το Audi διαθέτει το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro με κεντρικό διαφορικό και μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά είτε με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση είτε την αερανάρτηση (+2.380), με σύστημα τετραδιεύθυνσης (+2.269 ευρώ) και πολλά άλλα καλούδια που ανεβάζουν φυσικά ανάλογα την τιμή του πολύ παραπάνω από τα 64.000 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση με 2λιτρο diesel κινητήρα 204 ίππων.