ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tivoli: Νέο μοντέλο στην Ελλάδα, τι κινητήρες, εκδόσεις & τιμή έχει

1.216 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2025)
Tivoli: Νέο μοντέλο στην Ελλάδα, τι κινητήρες, εκδόσεις & τιμή έχει
4 Φωτογραφίες »

Είναι μικρό SUV, βγαίνει με το σήμα της κορεατικής KGM (πρώην SsangYong)
Έχει 135 ή 163 ίππους και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση
Με ωραίο εσωτερικό design, 2 ψηφιακές οθόνες, κλιματισμό, πλοήγηση και πίσω κάμερα στην έκδοση Smart
Χωράει 427 λτ. σε αποσκευές, δηλαδή 4 μεγάλες βαλίτσες και ένα σακ-βουαγιάζ

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι μικρό SUV, βγαίνει με το σήμα της κορεατικής KGM (πρώην SsangYong)

Το όνομα KGM ίσως δεν σας θυμίζει κάτι, αλλά το Tivoli είναι ένα μοντέλο γνωστό στο ελληνικό κοινό, αφού πριν λίγα χρόνια ήταν μαζί με το XLV, τα δύο μοντέλα που προσέφερε η Ssangyong στην χώρα μας. Τώρα που το μοντέλο επιστρέφει στην χώρα μας μέσω της KGM (η συνέχεια της Ssangyong) από την “Νικ. Ι. Θεοχαράκης” (Nissan) και έχει ήδη ανοίξει την πρώτη του Έκθεση σε κομβικό σημείο στη Λεωφόρο Συγγρού (ενώ ως τον Μάρτιο αναμένεται να ανοίξουν και οι υπόλοιπες εκθέσεις KGM), ας το γνωρίσουμε καλύτερα.

Το Tivoli πήρε το όνομά του από την ομώνυμη ιταλική πόλη κοντά στη Ρώμη που είναι γνωστή για την πολιτιστική της κληρονομιά και την όμορφη τοποθεσία της. Με μήκος 4,22 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα, ύψος 1,62 μέτρα και μεταξόνιο 2,6 μέτρων, το Tivoli έρχεται να διεκδικήσει μερίδιο στην κατηγορία των μικρών SUV και αποτελεί το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο (δείτε τιμέςστην γκάμα της KGM. Το Tivoli ξεχωρίζει στον δρόμο μέσω του χαρακτηριστικού προβόλου του που απαρτίζεται από δύο αρκετά μεγάλα φωτιστικά σώματα, στο πλάι καταφέρνει να συνδυάζεται το boxy σουλούπι με πολλές στρογγυλές επιφάνειες, ενώ πίσω τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα θα τραβήξουν το μάτι. Η απόστασή του από το έδαφος είναι 17,8 εκ., ώστε να μπορεί να πατήσει εύκολα πάνω σε πατημένο χώμα και ο οδηγός να κάθεται ψηλά, ώστε να έχει καλύτερη ορατότητα.

Βγαίνει με 135 ή 163 ίππους και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση

Δύο είναι οι επιλογές ισχύος κινητήρα στην γκάμα του Tivoli. Συγκεκριμένα, ο 1.500άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του αποδίδει στην πρώτη έκδοση 135 άλογα και 280 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Η κατανάλωση που ανακοινώνει η μάρκα είναι 7 λτ./100 χλμ..

Το ίδιο μοτέρ βγαίνει και με 163 άλογα και 280 Nm ροπής αλλά μπορεί να συνδυαστεί τόσο με μηχανικό κιβώτιο όσο και με αυτόματο (συνδυάζεται με τρία modes οδήγησης), ενώ η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται προαιρετικά και στους τέσσερις τροχούς. Με το μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωση σύμφωνα με τα τεστ του WLTP είναι 6,9 λτ./100 χλμ., με το αυτόματο ανεβαίνει στα 7,7 λτ./100 χλμ. ενώ με αυτόματη μετάδοση και τετρακίνηση, η κατανάλωση στα 8,3 λτ./100 χλμ..

Έχει 2 ψηφιακές οθόνες, κλιματισμό, πλοήγηση και πίσω κάμερα στην έκδοση Smart

Το μοτέρ στα 135 άλογα έρχεται σε μία μόνο έκδοση με όνομα Business. Η πιο εμπορική επιλογή, όπως λένε οι άνθρωποι της φίρμας θα είναι το πιο ισχυρό μοτέρ με τα 163 άλογα στο εξοπλιστικό επίπεδο Smart που κοστολογείται 1.000 ευρώ παραπάνω και φέρνει μαζί του πλούσιο εξοπλισμό. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Smart περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: μπροστά και πίσω φώτα LED, ψηφιακή οθόνη LCD 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, οθόνη αφής στο άνω άκρο της κονσόλας για την υποστήριξη του συστήματος infotainment συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay, πίσω αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας, θύρα USB, 6 ηχεία και μια πλήρη σουίτα από συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
KLEBER DYNAXER UHP