Η τετραδιεύθυνση με τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης, τη μόνιμη τετρακίνηση (και τα καλά ελαστικά του, επιτρέπουν στο Q8 να διατηρεί την πρόσφυσή του εντυπωσιακά και να στρίβει με ακρίβεια.
Στο δρόμο, το Audi Q8 εντυπωσιάζει με τα οδικά του χαρακτηριστικά πάντα λαμβάνοντας υπόψιν πως πρόκειται για ένα όχημα με βάρος άνω των 2 τόνων. Αγαπημένο στοιχείο του ο ανοιχτός δρόμος, που χάρη στην απόσβεση της προαιρετικής αερανάρτησης και στην κορυφαία ηχομόνωση που περιλαμβάνει μέχρι και ηχομονωτικά κρύσταλλα κάνει τους επιβάτες να νομίζουν πως το αυτοκίνητο κινείται σε αφρό. Αυτή η εικόνα δεν αλλοιώνεται δραματικά ούτε στην πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (Dynamic) μέσω του συστήματος παραμετροποίησης Drive Select (με 7 προγράμματα οδήγησης που επενεργούν στο τιμόνι, στο κιβώτιο στον κινητήρα και στην ανάρτηση).
Εκεί που θα σε δυσκολέψει είναι στα στενά της πόλης, όπου παρά την εξαιρετική απόσβεση των ανωμαλιών, το Q8 ταλαιπωρείται από τον μεγάλο κύκλο στροφής (13,3 μ.) του και τον όγκο του, αν και σε αυτή την περίπτωση με το σύστημα τετραδιεύθυνσης (αξίζει τον κόπο να δώσεις τα 1.389 ευρώ) μπορείς να μειώσεις τον κύκλο στροφής κατά 1 μέτρο και άρα να ελιχθείς καλύτερα.
Η τετραδιεύθυνση με τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης, τη μόνιμη τετρακίνηση (που σε κανονικές συνθήκες μοιράζει το 60% της δύναμης στους πίσω τροχούς και ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης το ποσοστό αυτό μπορεί να φτάσει έως και το 70% εμπρός και το 85% πίσω) και τα καλά ελαστικά του, επιτρέπουν στο Q8 να διατηρεί την πρόσφυσή του εντυπωσιακά και να στρίβει με ακρίβεια. Τέλος τα εξαιρετικά φρένα του με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός, φρενάρουν εξαιρετικά (100-0 χλμ. ώρα σε 34,1 μ.) συμπληρώνουν το ασφαλές του προφίλ του Q8.