Mε μικρότερου μεγέθους δίθυρο αμάξωμα και με κινητήρα 5 και όχι 10 κυλίνδρων, το TT RS μοιάζει σαν ένα R8 κομμένο στη μέση. Με 400 ίππους όμως και επιδόσεις που κοιτάζουν στα ίσια το μεγάλο αδελφάκι του, μήπως αυτό το ΤΤ δεν έχει και τόσα πολλά να ζηλέψει;
Το να «δεις» τετρακόσιους ίππους από κοντά, μαζεμένους κάτω από ένα και μόνο καπό ενός απλού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, θυμάμαι μας είχε πρωτοσυμβεί το 1998-99, όταν το πάλαι ποτέ μεγάλο αδελφάκι του Auto Τρίτη, το Auto Motor und Sport, είχε φέρει εν είδη οδοιπορικού από τη Γερμανία μια BMW M5, το οχτακύλινδρο κτήνος της ούτως ή άλλως πληθωρικής Ε39. Mόνο και μόνο η δυναμομέτρηση τότε (ναι, περιοδικά με δικό τους δυναμόμετρο, όταν σήμερα άλλοι δε μετράνε ούτε 0-100!) ήταν το ζήτημα ολόκληρης της εβδομάδας μας – κι ας μη μετρήθηκε τελικά τότε εκείνο το γερμανικό «βοδινό», για τεχνικούς λόγους που δεν είναι της παρούσης.
Τρέχουμε την κασέτα με fast forward είκοσι χρόνια αργότερα, και οι 400 ίπποι, ακόμα και σε ένα αμάξωμα με το μισό μήκος μιας μεγάλης μπερλίνας (ή και σε ένα πεντάθυρο, χάτσμπακ μικρομεσαίο όπως το Α3 αν προτιμάτε) όχι μόνο δεν προκαλούν το ίδιο σοκ, αλλά τείνουν πλέον να θεωρηθούν κάτι απλό - μια νορμάλ κατάσταση. Είναι δυνατόν;
Η εμφάνιση του TT RS πάντως, μόνο κάτι νορμάλ δεν προμηνύει. Τεράστιοι, για το μέγεθος του αμαξώματος, αεραγωγοί εμπρός, μια αγριεμένη μάσκα, ζάντες 20 ιντσών με υποψία ελαστικού τυλιγμένη γύρω τους αλλά και μια σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος: αυτό το δίθυρο και σχεδόν «after market» Audi, δε μπορεί παρά να είναι οιωνός μιας αληθινής καταιγίδας – επιδόσεων και συναισθημάτων.
Είναι επίσης σαφές ότι η απόσταση έναντι ενός R8 είναι δραματικά μειωμένη. Ιεροσυλία; Υπερβολή; Δείτε μόνοι σας παρακάτω. Η τιμή πάντως, όσο κι αν δεν είναι εύπεπτη στα 106.000 ευρώ, σίγουρα μπορεί να κλείσει το μάτι λίγο χαιρέκακα προς το μεγάλο, εξωτικό κουπέ των 270.000 ευρώ.
ΣΚΙΑΧΤΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!