ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Μπαταρία: Επιδόσεις που ηλεκτρίζουν, αλλά μικρή αυτονομία

 Σχολιάστε 
31.185 Επισκέψεις στο άρθρο (6/8/2024)
Με το που βυθίσεις το δεξί πεντάλ, τότε νιώθεις ένα αρκετά πιο έντονο ξεπέταγμα σε σχέση με την κανονική έκδοση, κάτι που αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στα νούμερα των μετρήσεών μας: 0-100 σε 6,6 δλ., 30-
2 Φωτογραφίες »

Με το που βυθίσεις το δεξί πεντάλ, τότε νιώθεις ένα αρκετά πιο έντονο ξεπέταγμα σε σχέση με την κανονική έκδοση, κάτι που αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στα νούμερα των μετρήσεών μας: 0-100 σε 6,6 δλ., 30-80 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ!

Τα Born με το πακέτο e-Boost χαρακτηρίζονται από το τιμόνι που φιλοξενεί δύο διακόπτες: Έναν για την επιλογή του προγράμματος οδήγησης (Range, Comfort, Performance και Individual) και έναν δεύτερο για την απευθείας ενεργοποίηση του προγράμματος Cupra που είναι αποκλειστικό των εκδόσεων e-Boost. Επιλέγοντας το… σωστό πρόγραμμα έχεις στη διάθεσή σου 231 άλογα (η ροπή παραμένει στα 310 Nm, όπως και στην κανονική έκδοση).


Με το που βυθίσεις το δεξί πεντάλ, τότε νιώθεις ένα αρκετά πιο έντονο ξεπέταγμα σε σχέση με την κανονική έκδοση, κάτι που αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στα νούμερα των μετρήσεών μας: 0-100 σε 6,6 δλ. (ό,τι υπόσχεται η CUPRA) 30-80 σε 3,0 δλ., 60-100 σε 3,4 δλ. και 80-120 σε 4,5 δλ., όταν τα αντίστοιχα νούμερα στο Born με τα 204 άλογα είναι 7,2, 3,4, 3,8 και 5,0 δλ. αντίστοιχα. H επιτάχυνση μέχρι και τα 160 χλμ./ώρα της τελικής είναι διασκεδαστική, αλλά τα νέα για την πραγματική αυτονομία δεν είναι το ίδιο ευχάριστα γιατί στην πράξη με το Born δεν ξεπεράσαμε τα 330-340 χλμ.. Kάτι λιγότερα δηλαδή από το ότι με το κανονικό μιας και αν έχεις τα άλογα σε τσιγκλάνε να πατήσεις λίγο παραπάνω. Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στις 21,5 kWh, αλλά όπως με όλα τα ηλεκτρικά, έτσι και με το Born στην πόλη η αυτονομία μεγαλώνει και στο ταξίδι τα πράγματα γίνονται χειρότερα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό CUPRA Born με 231 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας-Μπαταρία: Επιδόσεις που ηλεκτρίζουν, αλλά μικρή αυτονομία
Σελίδα 3Στο δρόμο: Με περισσότερο μπρίο
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS