ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Fun to drive και αποτελεσματικό

 Σχολιάστε 
13.254 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2024)
Το CUPRA Leon είναι πρόθυμο στις στροφές, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει καίρια κατευθυντικότητα και εύστοχο turn-in

Το CUPRA Leon είναι πρόθυμο στις στροφές, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει καίρια κατευθυντικότητα και εύστοχο turn-in

Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, οι προσδοκίες που γεννά η εξαιρετική θέση οδήγησης, επιβεβαιώνονται απόλυτα. Το ανάλαφρο και στιβαρό πλαίσιο, η σφιχτή ρύθμιση της προαιρετικής ανάρτησης με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών δημιουργούν ένα πακέτο που στην πράξη σε κάνει να χαμογελάς.


Είναι ευθύβολο είναι στον ανοιχτό δρόμο και πολύ πρόθυμο στις στροφές, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει καίρια κατευθυντικότητα και εύστοχο turn-in. Η υποστροφική υποψία στο όριο είναι βούτυρο στο ψωμί του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και συνολικά η ουδετερότητα επικρατεί. Έτσι μένεις να απολαμβάνεις top πρόσφυση και συναρπαστική οδήγηση. Φυσικά τα ηλεκτρονικά παραμένουν σε επαγρύπνηση σε κάθε άτσαλη κίνηση που μπορεί να κάνεις, με τα κορυφαία σε αποτελεσματικότητα και αντοχή φρένα να αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα.

Τέλος, παρά τη σφιχτή αίσθηση και το 40άρι προφίλ των ελαστικών, το Leon δε «βροντάει», αλλά ούτε και «τερματίζει» την ανάρτηση του. Σαφώς δεν έχει την αντίστοιχη άνεση ενός Golf, (λόγω και των 18άρηδων ζαντών), ωστόσο θα σας βγάλει ασπροπρόσωπο απέναντι στους ελληνικούς δρόμους.

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid
Σελίδα 2Συνολικά όμορφο και δυναμικό μέσα-έξω
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει σπιρτάδα και δύναμη
Σελίδα 4Στο δρόμο: Fun to drive και αποτελεσματικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά του CUPRA Leon
Hyundai
TASEIS LPG 2025