3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Orlando δεν είναι ένα συμβατικό MPV, αλλά όπως αποκαλύπτει η σχεδίασή του, ρίχνει κλεφτές ματιές στα crossover.
Δοκιμή: Chevrolet Orlando 1,8 LPG
22.258 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2012)
Μεταφέρει με άνεση μέχρι και 7 ενήλικες, συνδυάζει στοιχεία από MPV και crossover, ενώ διαθέτει σύστημα υγραεριοκίνησης.Μα όλα τα κάνει αυτό το Chevrolet Orlando;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η βασική έκδοση LS του Orlando 1,8 ξεκινά, μετά την έκπτωση για τα 100 χρόνια Chevrolet, από τις 19.980 ευρώ (18.480 με απόσυρση) έχοντας στάνταρ το ESP, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ράδιο-cd με Mp3 κ.λπ.Kινητήρας-Επιδόσεις: Στοχεύοντας στην οικονομία
O 1,8 κινητήρας αποδίδει 141 ίππους, είναι αρκετά ελαστικός από χαμηλά, αλλά βρίσκεται στο στοιχείο του κυρίως στη μεσαία περιοχή λειτουργίας του. Συνδυάζεται με ένα 5άρι κιβώτιο με σχετικά μακριά κλιμάκωση που αφενός δεν επηρεάζει τις επιδόσεις και αφετέρου εξασφαλίζει λογική κατανάλωση (7,3 λτ./100 χλμ.). Με το πάτημα του ειδικού κουμπιού γίνεται άμεσα και απόλυτα ομαλά η εναλλαγή καυσίμου στο υγραέριο. Ο οδηγός θα παρατηρήσει μόνο μια ελαφρά ατονία του κινητήρα σε σχέση με την αίσθηση που έχει κανείς οδηγώντας με βενζίνη, αλλά το κακό είναι μικρό μπροστά στο όφελος από τα χαμηλά έξοδα κίνησης με υγραέριο.
&&&& Εσωτερικό-Χώροι: Ευρύχωρο και πρακτικό
&&&& Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι ευχάριστη και ξεχωρίζει ο επιλογέας του κιβωτίου που είναι τοποθετημένος ψηλά στην κεντρική κονσόλα, όπως και η έξυπνη λύση της μεγάλης θήκης, που υπάρχει ακριβώς πίσω από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος.Ευχάριστες εντυπώσεις αφήνει η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, ενώ το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από υλικά καλής ποιότητας, με ικανοποιητικό φινίρισμα και αντίστοιχα καλή συναρμολόγηση. Ωστόσο, σημείο αναφοράς του Orlando είναι οι χώροι, η πολυχρηστικότητα και η ευελιξία στη διαμόρφωση του εσωτερικού. Ακόμα και στη γαλαρία, υπάρχει αρκετός χώρος τόσο για τα γόνατα, όσο και για τα κεφάλια ενηλίκων.Στην 5θέσια διάταξη η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 458 λίτρα. Στα πλεονεκτήματα του Orlando συγκαταλέγεται και ο πολύ εύκολος τρόπος με τον οποίο τα καθίσματα της τελευταίας σειράς ανασηκώνονται ή κρύβονται εκ νέου στο δάπεδο.