6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Ανανεωμένο Citroen C3
68.663 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2020)
Ακόμα πιο στυλάτο, άνετο και οικονομικό: Με διακριτικές, αλλά στοχευμένες, επεμβάσεις το Citroën C3 αναβάθμισε τόσο την προχωρημένη αισθητική, όσο και την αξιοζήλευτη άνεση που προσφέρει. Δοκιμάζουμε την έκδοση του trendy γαλλικού μικρού με τον super οικονομικό 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
- Ανανέωση για το μικρό Citroën
- Διακριτικές αισθητικές αλλαγές
- Περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης
- Advanced Comfort καθίσματα-πολυθρόνες
- Κορυφαία οικονομία από τον 1,5 BlueHDi
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Από 15.800 (1,5 BlueHDi)
Από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του, το 3ης γενιάς Citroën C3 κατάφερε να ξεχωρίσει με την εμφάνισή του που ξέφυγε από τα καθιερωμένα διαθέτοντας ιδιαίτερα νεανικό στυλ και έντονο trendy χαρακτήρα. Δεν το μπέρδευες με κανένα άλλο και σίγουρα δεν είναι τυχαία η εμπορική επιτυχία του γαλλικού μικρού, που είναι το best-seller της Citroën και βρίσκεται μέσα στην κορυφαία 5άδα της κατηγορίας του καταφέρνοντας 750.000 πωλήσεις παγκοσμίως από το 2016. Η γαλλική φίρμα θέλοντας να τονίσει την εμπορικότητα του C3 προχώρησε στην καθιερωμένη ανανέωση, που η γενιά κάθε μοντέλου δέχεται στη μέση της εμπορικής της πορείας. Οι επεμβάσεις της Citroën ήταν διακριτικές και στοχευμένες ώστε να τονίσουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του C3, όπως το στυλ, η άνεση και η οικονομία.
Με έμπνευση από concept car
H πιο αισθητή αλλαγή στη σχεδίαση αφορά στο μπροστινό μέρος, το οποίο δείχνει άμεσα επηρεασμένο από το Cxeprience concept του 2016. Στο ανανεωμένο Citroën C3 κάνει ντεμπούτο το νέο στυλ της φίρμας. Συγκεκριμένα η δεύτερη γραμμή από χρώμιο που πηγάζει από το έμβλημα της Citroën παίρνει κατεύθυνση προς τα παραλλαγμένα κάτω, LED, φώτα, ενώ η γρίλια στο κέντρο υιοθετεί ένα πιο οβάλ σχήμα. H μάρκα προσφέρει επίσης νέα σετ από ζάντες 16 και 17 ιντσών, καθώς και διαφορετικής σχεδίασης airbumps (ο αριθμός του μειώθηκε στα τρία), που αδιαμφισβήτητα τραβούν την προσοχή. Η χρωματιστή λωρίδα που περιβάλλει τα φώτα ομίχλης, είναι ένα ακόμα στοιχείο που τονίζει τη φρεσκάδα της σχεδίασης, ενώ τα πίσω φώτα έχουν 3D αισθητική και οι κολώνες σχέδιο που παραπέμπει στα airbumps. To νέο σήμα πίσω απέκτησε γυαλιστερό μαύρο χρώμα πλαισιωμένο από χρώμιο. Επιπλέον, χάρη σε νέα στοιχεία εξατομίκευσης, το C3 έχει πλέον 97 χρωματικούς συνδυασμούς, με νέα εξωτερικά χρώματα (Elixir Red και Spring Blue), νέα εξωτερικά διακοσμητικά και νέα σχέδια, αλλά και 3 χρώματα για την οροφή και για την καμπίνα των επιβατών.
Στις στροφές βάρκα γιαλό..σωστά;