ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
15 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Νέο Citroen C4 C-Cross με 130 PS

154.625 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2021)

Με το C4 C-Cross, η Citroen έρχεται να καταδείξει για ακόμη μια φορά πως κατέχει άριστα την «τέχνη της διαφορετικότητας». Δοκιμάζουμε την κορυφαία diesel έκδοση της ολοκαίνουργιας γαλλικής πρότασης, που με τον διττό της χαρακτήρα έρχεται να ταράξει τα νερά στα μικρομεσαία οικογενειακά.


What is new
- Σχεδίαση με στοιχεία διαφόρων κατηγοριών
- Κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία
- 1,5 diesel με 130 άλογα και αυτόματο κιβώτιο
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ. 
- Μοναδική άνεση
- Από 25.200 ευρώ (έκδοση δοκιμής)

Δύσκολη άσκηση το ακριβές πλαίσιο δράσης για το νέο Citroen C4. Σαν όνομα (στα έντυπα των Γάλλων τουλάχιστον) και με μήκος 4,36 μ. τοποθετείται στην καρδιά των μικρομεσαίων. Η ελληνική αντιπροσωπεία όμως του πρόσθεσε και το C-Cross το οποίο μαζί με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος δείχνει τον crossover στόχο. Η κλίση της οροφής πίσω θυμίζει κουπέ. Μπερδεύτηκες; Το ίδιο και εμείς. Το σίγουρο φίλε αναγνώστη είναι πως το νέο Citroen C4 είναι αυτό το διαφορετικό που περιμένεις από τη γαλλική φίρμα, που έχει στο DNA της την καινοτομία και την κάπως αλλιώτική προσέγγιση των θεμάτων. Ας κρατήσουμε το «Ο νέος εκπρόσωπος της Citroen στην μικρομεσαία κατηγορία έχει crossover χαρακτήρα» και ας προχωρήσουμε.

Ξεχωρίζει και αυτό είναι σημαντικό
Σίγουρα η σχεδίαση του νέου Citroen C4 C-Cross είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όμως όχι. Ντόρος να γίνεται, και αυτό το θέλουν οι κατασκευαστές. Αυτή τη διαφορετικότητα του νέου Citroen C4 C-Cross οι οπαδοί κυρίως της φίρμας την αποθεώνουν. Όπως αποθέωσαν το νέο μοντέλο με εκδηλώσεις θαυμασμού στη θέα του. Είναι ιδιαίτερο το νέο μοντέλο της Citroen από όπου και να το κοιτάξεις, To look στο μπροστινό μέρος έχει στοιχεία που πρωτοείδαμε στο ανανεωμένο C3 και που χαρακτηρίζεται από τα λεπτά LED φώτα, τα οποία με τη σειρά του διαμορφώνουν σε κάθε πλευρά ένα «V». Αυτό οριοθετεί τους βασικούς προβολείς του αυτοκινήτου (τεχνολογίας led, όπως και τα φώτα ημέρας και ομίχλης). Στο πίσω μέρος, που μας άρεσε περισσότερο, την παράσταση κλέβει η κεκλιμένη κολόνα και το σπόιλερ στο παρπρίζ. Στο πλάι ο δυναμισμός ενισχύεται από τα airbumps, τους τονισμένους θόλους των τροχών και τις εντυπωσιακές ζάντες. Μέσα σε όλα «τρέχει» και ένα ξεχωριστό πρόγραμμα εξατομίκευσης με 31 διαθέσιμους συνδυασμούς και που περιλαμβάνει 7 χρώματα αμαξώματος,5 χρωματικά «πακέτα», καθώς και 6 επιλογές για το εσωτερικό.

Και πόσο κοστίζει είπαμε;
Η αλήθεια είναι πως οι τιμές του νέου Citroen C4 C-Cross είναι ανταγωνιστικές μιας και παραπέμπουν σε μικρότερα μοντέλα, χωρίς μάλιστα εκπτώσεις στον εξοπλισμό. Το αντίθετο μάλιστα, αφού η «βασική» έκδοση Feel της ελληνικής αγοράς είναι η δεύτερη από το εργοστάσιο. Έτσι το βενζινοκίνητο 1,2 των 100 ίππων ξεκινάει από τα 17.950 ευρώ, ενώ η έκδοση των 130 ίππων τιμάται στα 21.250 ευρώ στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack (23.650 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8). Η ντίζελ έκδοση των 110 ίππων ξεκινάει από τα 20.200 ευρώ, ενώ η ισχυρότερη των 130 ίππων με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, που δοκιμάζουμε πρώτοι, ξεκινάει από τα 25.200 ευρώ στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack. Από το λανσάρισμα του μοντέλου διαθέσιμη είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-C4 C-Cross με 136 άλογα και 350 χλμ. αυτονομίας, η οποία ξεκινάει από τα 28.348 ευρώ στην έκδοση Feel (με κρατική επιδότηση).

Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, γεροδεμένο και super πρακτικό
Το εσωτερικό του C4 C-Cross είναι μοντέρνο, χωρίς σχεδιαστικές «φλυαρίες», περιττά κουμπιά και ανούσιες φαμφάρες. Τα… προεδρικά καθίσματα Advanced Comfort ξεχωρίζουν, ενώ το ταμπλό αποπνέει έναν high-tech αέρα χάρη στις 2 ψηφιακές του οθόνες: Η μία πίσω από τιμόνι είναι TFT 5,5 ιντσών χωρίς σπουδαία αισθητική και έχει πάρει τη θέση του κλασικού πίνακα οργάνων, ενώ η δεύτερη σαφώς πιο κομψή και εντυπωσιακή είναι αφής 10 ιντσών (στάνταρ) στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων (υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay). Υπάρχει ακόμα και head-up display που προβάλει έγχρωμες μια σειρά ενδείξεων στο παρπρίζ, αλλά και επαγωγική φόρτιση του κινητού.

Ευχάριστη έκπληξη η ποιότητα των περισσότερων πλαστικών, κυρίως όμως το σωστό φινίρισμα και η γερή συναρμογή, που αφήνουν μια premium-Peugeot αίσθηση και δίνουν υποσχέσεις για αντοχή στο χρόνο. Αν και το μαύρο πλαστικό κυριαρχεί στο ταμπλό, τελικά το εσωτερικό δεν είναι μουντό και αυτό γιατί υπάρχουν μεγάλες γυάλινες επιφάνειες με την συνολική επιφάνεια να φθάνει μέχρι και τα 4,35 τετραγωνικά μέτρα.

Το «καλό» diesel που δοκιμάζουμε προσφέρεται από την έκδοση Feel Pack, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα. Από αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό και κάμερα οπισθοπορείας, μέχρι ενισχυμένη ηχομόνωση, αυτοματισμούς σε LED φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και κάθε ηλεκτρική ευκολία. Η high-tech αίσθηση που δίνει το νέο C4 ενισχύεται από τις 6 τεχνολογίες συνδεσιμότητας και τις 20 τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού (ξεχωρίζει το Highway Driver Assist, ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2) οι περισσότερες από τις οποίες είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση.

Ιδιαίτερα ευρύχωρο και πολύ πρακτικό
Αξιοποιώντας στο έπακρο το μεταξόνιο των 2,67 μ., το νέο C4-Cross προσφέρει μια ευρύχωρη, αλλά και πρακτική, καμπίνα επιβατών. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες τους επιτρέπει να κάτσουν ακόμα και σταυροπόδι, το πλάτος είναι αρκετό ώστε να μην ακουμπούν οι ώμοι, ενώ προσφέρεται ένας απόλυτα τετραγωνισμένος χώρος αποσκευών χωρητικότητας 380 λίτρων με μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό εξωτερικό κατώφλι φόρτωσης. Στην καμπίνα υπάρχουν 16 θήκες αποθήκευσης αντικειμένων συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων, ενώ ξεχωριστά στοιχεία αποτελούν η συρόμενη βάση για τη στήριξη tablet εμπρός από το συνοδηγό και το συρόμενο συρταράκι που βγαίνει μέσα από ταμπλό για την αποθήκευσή του.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL