Ο νέος κινητήρας των 1,5 λίτρων και 100 ίππων αντικαθιστά τον αντίστοιχο 1,6, τον οποίο, κακά τα ψέματα, είχαμε αγαπήσει σε πλήθος μοντέλων και συνδυασμών. Ο νέος όμως είναι καλύτερος σχεδόν σε κάθε τομέα. Είναι πιο ήσυχος σχεδόν σε κάθε ταχύτητα έστω και με μικρές διαφορές ενώ στο ταξίδι (μέτρηση στα 140 db) βρίσκει και «κλέβει» σχεδόν ένα ντεσιμπέλ από τον προκάτοχό του. Δεν είναι μικρή διαφορά, αρκεί να σκεφτούμε ότι η άνοδος τριών βαθμίδων συνεπάγεται διπλασιασμό της έντασης του θορύβου.
Πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο ήχος είναι πιο «λείος» και πιο φιλικός προς τους επιβάτες. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης δεν έχουν αλλάξει δραστικά, «στα χαρτιά» τουλάχιστον, ωστόσο η αίσθηση είναι πολύ διαφορετική χάρη στην τοποθέτηση χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Το καλύτερο κούμπωμα και η σφικτή αίσθηση του επιλογέα είναι το πρώτο όφελος, ενώ το καλύτερο άπλωμα της δύναμης είναι το δεύτερο και κυριότερο. Το «0-100» είναι μια «ιδέα» ταχύτερο από το αντίστοιχο 1.600άρι Cactus ωστόσο οι μεγάλες διαφορές έρχονται στις ρεπρίζ. Με 4η οι αποστάσεις είναι πια στα 2 δλ. ανάμεσα στα δύο μοντέλα ενώ με 5η το νέο Cactus είναι 3 δλ. ταχύτερο. Η 6η δεν είναι ιδιαίτερα κοντή. Το αντίθετο μάλιστα, αλλά έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνει και κάποια χλμ. τελικής παραπάνω.
Η κατανάλωση δεν έδειξε αξιοσημείωτη διαφορά, παραμένοντας στο ήδη εξαιρετικό επίπεδο των 5,1 λτ./100 χλμ. – τιμή απίθανη για ένα όχημα που κινείται αισθητά πιο γρήγορα.