ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Νέο Citroen C4 X | Αυτόματο με 130 PS
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Citroen C4 X | Αυτόματο με 130 PS

35.754 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2023)

- Καθαρόαιμο turbo βενζίνης με 130 άλογα
- Στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο
- Με δεύτερα αμορτισέρ μέσα στα αμορτισέρ για top άνεση
- Τιμή κάτω από 30 χιλιάρικα & όσα χρειάζεσαι από εξοπλισμό

Τα δίνει όλα στην άνεση & ξεχωρίζει!

Με την πρόσθεση 24 πόντων και έναν τρίτο, ουσιαστικά, όγκο στο αμάξωμα του «διαφορετικού» C4 (εδώ μπορείτε να δείτε τις δοκιμές όλων των εκδόσεων του γαλλικού crossover) η Citroen δημιούργησε το ακόμα πιο διαφορετικό C4 X. Το νέο Citroen C4 X δείχνει να σπάει κάθε στερεότυπο προσφέροντας ένα σχεδιαστικό «μίγμα» από διαφορετικές κατηγορίες (χάτσμπακ, σεντάν, crossover) και όντας διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση την οποία δοκιμάσαμε πριν λίγο καιρό.

Σήμερα «ξεψαχνίζουμε» την δυνατή βενζινοκίνητη έκδοση με το 1,2 Puretech turbo κινητήρα (υπάρχει βασική με 100 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο) με τους 130 ίππους και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Η τιμή βάσης για την έκδοση κινητήρα που δοκιμάζουμε είναι τα 29.600 ευρώ στην έκδοση Feel Pack, που εμφανίζει εξοπλιστική πληρότητα με προβολείς LED, 18άρες ζάντες αλουμινίου, σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, οθόνη αφής 10 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,5 ιντσών. Η πιο πλούσια έκδοση Shine κοστίζει 32.800 ευρώ, ενώ η κορυφαία Shine Pack φτάνει στα 34.500.

Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς επιδόσεις, λογική κατανάλωση

Ο γνωστός 1,2 turbo βενζινοκινητήρας των 130 ίππων τραβάει δυνατά από χαμηλά και λειτουργεί πολιτισμένα με την 3κύλινδρη χροιά του να γίνεται αντιληπτή μόνο στις υψηλές στροφές. Χάρη στο αυτόματο κιβώτιο, που συνεχίζει να δίνει ρέστα ανεβοκατεβάζοντας σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του (ειδικότερα στη Sport λειτουργία) οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές: 0-100 σε 10,6 δλ., 60-100 σε 6,0 δλ. και 80-120 σε 7,6 δλ. με την τελική να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα.

Και στο επίμαχο θέμα της κατανάλωσης όμως, το «καλό» βενζινοκίνητο C4 X τα καταφέρνει καλά με τη μέση κατανάλωση να είναι κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ. παρότι δεν υπάρχει κάποιο ήπια υβριδικό σύστημα. Μάλιστα με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας και δίνοντας τη δέουσα προσοχή, το κιβώτιο, που αλλάζει σε χαμηλές στροφές, θα βοηθήσει ώστε η κατανάλωση να πέσει ακόμα και κάτω από 6 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.


Μοντέρνος και λιτός ο διάκοσμος, με δύο ψηφιακές οθόνες, ελάχιστους φυσικούς διακόπτες και πλαστικά στην πλειοψηφία τους κατασκευασμένα από ποιοτικά υλικά. ¶νετοι χώροι για 4 επιβάτες (θα θέλαμε πιο φαρδύ το πίσω κάθισμα), ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 510 λίτρα.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μοντέρνος και λιτός ο διάκοσμος, με δύο ψηφιακές οθόνες, ελάχιστους φυσικούς διακόπτες και πλαστικά στην πλειοψηφία τους κατασκευασμένα από ποιοτικά υλικά. ¶νετοι χώροι για 4 επιβάτες (θα θέλαμε πιο φαρδύ το πίσω κάθισμα), ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 510 λίτρα.

Σελίδα 2Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση
Σελίδα 3Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW