Μετά το diesel, δοκιμάζουμε και το «βασικό» εξηλεκτρισμένο DS 7 με τα 225 άλογα και τη δυνατότητα να κάνει σχεδόν 50 χλμ. χωρίς να κάψει ούτε σταγόνα βενζίνης.
Όταν παρουσιάστηκε πριν από 6 χρόνια το 7 Crossback ως το πρώτο μοντέλο της αυτόνομης πλέον DS, oι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις του (προσθιοκίνητη με 225 και 4Χ4 με 300 άλογα) ήταν η εξαίρεση στον κανόνα των συμβατικών βενζίνης και πετρελαίου. Σήμερα με την ανανέωση του DS 7 (σκέτο χωρίς Crossback πλέον) αποτελούν τον κανόνα μιας και υπάρχει μόνο μία συμβατική diesel έκδοση, ενώ οι plug-in υβριδικές αυξήθηκαν σε 3, κάτι που τονίζει τη φυσική ροπή προς τον avant-garde και τον high-tech προσανατολισμό του πολυτελούς γαλλικού οικογενειακού SUV. Έτσι, στις δύο plug-in εκδόσεις που υπήρχαν προστέθηκε και μια κορυφαία 360 ίππων τετρακίνητη επίσης.
Σήμερα ωστόσο δοκιμάζουμε τη «βασική» plug-in έκδοση με τα 225 άλογα και την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, με τις αλλαγές σε σχέση με πριν να αφορούν κυρίως τη σχεδίαση και την χρήση μιας ελαφρώς μεγαλύτερης μπαταρίας.
Η αίσθηση της πολυτέλειας είναι έκδηλη χάρη στη χρήση ακριβών και υψηλής ποιότητας υλικών, καθώς και στο προσεγμένο φινίρισμα. Ιδιαίτερος είναι ο τρόπος που έχει τοποθετηθεί ο κάθε διακόπτης και αυτό απαιτεί ένα χρόνο εξοικείωσης.
Όπως είδαμε πρόσφατα στη δοκιμή της diesel έκδοσης, το ανανεωμένο DS 7 ξεχωρίζει με τη μία, χάρη στις αλλαγές που έγιναν κυρίως στο μπροστινό μέρος ώστε το φινετσάτο SUV να συνάδει με τη μοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας: Νέα φώτα DS Pixel LED Vision 3ης γενιάς τα οποία στις πιο ακριβές εκδόσεις που είναι στάνταρ φέγγουν μέχρι τα 380 μέτρα, μεγαλύτερη μάσκα σε μοτίβο διαμαντιού και καινούργιος προφυλακτήρας, που φιλοξενεί στα άκρα του τα νεότερα LED φώτα ημέρας DS Light Veil με πέντε λεπτά κάθετα στοιχεία. Αλλαγές έχουν γίνει και στο πίσω μέρος, εκεί όπου η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει ανασχεδιαστεί με πιο έντονες ακμές και υπάρχουν νέα πιο λεπτά 3D φώτα LED με σκούρο μεταλλικό φινίρισμα που ενώνονται μέσω μιας λεπτής φάσας. Το όνομα «Crossback» που εμφανιζόταν ολογράφως πάνω στη νίκελ φάσα του απερχόμενου μοντέλου, αντικαθίσταται από το όνομα της μάρκας «DS Automobiles», που υπογράφει πλέον το πίσω μέρος.
Και πόσο έχει το «βασικό» plug-in;
Οι τιμές για τη βασική plug-in εκδοχή του DS 7 ξεκινούν από 55.600 ευρώ με την εξοπλιστική έκδοση Performance Line+ La Premiere να παρέχει ως στάνταρ σχεδόν τα πάντα. Ακόμα και την ενεργή ανάρτηση που σκανάρει το δρόμο για τον εντοπισμό κακοτεχνιών και κατάλληλη ρύθμιση της απόσβεσης κάθε τροχού ξεχωριστά. Η επόμενη έκδοση Rivoli κοστίζει 56.300 ευρώ και χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων και από τον περιστρεφόμενο χρονογράφο B.R.M R180 στο κέντρο του ταμπλό.