ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ford Mustang Dark Horse Edition

 Σχολιάστε 
53.271 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2024)
Στην εποχή των ηλεκτρικών που όλα είναι ίδια και γρήγορα στην ευθεία, η Ford Mustang είναι ένα μοντέλο με χαρακτήρα.
5 Φωτογραφίες »

Στην εποχή των ηλεκτρικών που όλα είναι ίδια και γρήγορα στην ευθεία, η Ford Mustang είναι ένα μοντέλο με χαρακτήρα.

Πίσω κίνηση, 454 άλογα, εθιστικός ήχος από έναν 5λιτρο V8 και οδική συμπεριφορά που αρέσκεται (και) στις στροφές συνθέτουν τον χαρακτήρα της νέας Ford Mustang στην έκδοση Dark Horse.

Riding a dark horse

Σε μια εποχή που μας έχουν πρήξει με τα ηλεκτρικά, υπάρχουν κάποιες μέρες όπως αυτές πίσω από το τιμόνι της νέας, 7ης γενιάς Ford Mustang που σε κάνουν να θυμάσαι τι είναι η καθαρή, αγνή οδήγηση, να ζεις στιγμές συγκίνησης, να οδηγάς χωρίς κάποιο συγκεκριμένο προορισμό. Απλά να οδηγάς και να το ευχαριστιέσαι, είτε κάνοντας cruising στην εθνική, είτε βρίσκοντας μια όμορφη, ορεινή διαδρομή σε κάποιο ελληνικό βουνό, με ανοικτές γλυκές, φουρκέτες.

Πείτε με ξεροκέφαλο, πείτε με κολλημένο στο παρελθόν, πείτε με λάτρη μιας ετοιμοθάνατης φυλής, όμως τα ηλεκτρικά, που κακά τα ψέματα εκεί πάει το μέλλον, είναι άνοστα. Όλα (σ.σ. άντε τα περισσότερα καθώς ακόμη θυμάμαι το Hyundai Ioniq 5 N και την Porsche Taycan 4S) είναι ίδια, με πολύ γκάζι στην ευθεία, αλλά μέχρι εκεί. Προσωπικά (θα) προτιμάω τα αυτοκίνητα που έχουν χαρακτήρα.

Και ένα τέτοιο μοντέλο είναι η Ford Mustang της παρακάτω δοκιμής γιατί μοιάζει με το ίδιο σπορ, κλασικό αυτοκίνητο που έχει πουλήσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια «αντίτυπα» παγκοσμίως σε 60 χρόνια.

Η εμφάνιση ακολουθεί τη συνταγή μακρύ ρύγχος - τονισμένα καπούλια και συνοδεύεται από τις φωνές πιτσιρικάδων (και μη): «ωωω κοίτα ρε μια Mustang!!!. Μάλιστα, στην έκδοση της δοκιμής, την Dark Horse η οποία έχει μία πιο αγωνιστική, track-day προσέγγιση υπάρχουν μεταξύ των άλλων αλλαγών μια σταθερή -διακριτική θα έλεγα- πίσω αεροτομή, το λογότυπο Dark horse πλάι και πίσω, ένας αγωνιστικός διαχύτης και διαφορετικές απολήξεις εξάτμισης.

Προσέγγιση αγωνιστική, για να την χαρείς (και) σε πίστα

Όμως η ουσία της υπόθεσης δεν είναι η πιο αγριεμένη εμφάνιση της Mustang Dark Horse, αλλά ο αγριεμένος χαρακτήρας της που στόχο έχει να μπορείς να την χαρείς στην πίστα. Μόλις 7 επιπλέον ίππους έχει πάρει ο αλουμινένιος 5λιτρος V8 (με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής και σφυρήλατα έμβολα) σε σχέση με την έκδοση GT φτάνοντας τους 453, όμως συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων TREMEC (TR-3160), βοηθητικό ψυγείο λαδιού, ελαφρύτερο ψυγείο με βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης της θερμότητας, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σύστημα ενεργής ανάρτησης MagneRide, παχύτερες αντιστρεπτικά και 6πίστονα Brembo σε δίσκους 390 χλστ..


Πίσω κίνηση, 453 άλογα και το γκάζι τέρμα στο πάτωμα για να βλέπεις καπνούς στο πίσω μέρος.
5 Φωτογραφίες »

Πίσω κίνηση, 453 άλογα και το γκάζι τέρμα στο πάτωμα για να βλέπεις καπνούς στο πίσω μέρος.

Πρόκειται δηλαδή για σημαντικές τεχνικές βελτιώσεις που έχουν αντίκρισμα στο συνεχές ξέσκισμα του αυτοκινήτου στην πίστα, στο τέλος της ημέρας, όμως, άλλο είναι αυτό που θα σου μείνει… Είναι αυτός ο βρώμικος, αυθεντικός, άξεστος ήχος, είναι αυτό το γουργουρητό του 8κύλινδρου στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές, είναι το ούρλιασμα όταν η βελόνα πλησιάζει τα κόκκινα. Σημειωτέον εδώ, ότι υπάρχουν 4 ρυθμίσεις για τον ήχο της εξάτμισης (Quiet - Normal - Sport, που εγώ προτίμησα τελικά, και Track).

Έπειτα, τα 540 Nm ροπής τα αισθάνεσαι από το ρελαντί, ακόμη και όταν ρολάρεις με 5η ή 6η στο κιβώτιο, τη δύναμη των 453 ίππων την ζεις μετά τις 3.500 σ.α.λ.. Και ναι, οι επιδόσεις δεν είναι εντυπωσιακές για εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα με τα Viagra του εξηλεκτρισμού, και ναι το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 0,8 δλ. πιο αργό από το αυτόματο 10άρι (5,2 δλ. αντί 4,4 το 0-100 χλμ./ώρα), όμως αυτή είναι η έκδοση που θα προτείνουμε εμείς, αν θέλεις να χαίρεσαι την οδήγηση.
 

Σελίδα 2Η χαρά της οδήγησης. Πίσω κίνηση και τέρμα γκάζι
Σελίδα 3Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
SEAT