Παρά τα 1.757 κιλά, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως από επιδόσεις το Niro EV τα πάει μια χαρά, ειδικά με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία: 0-100 σε 7,3 δλ., ενώ προσπερνά με 60-100 χλμ./ώρα & 80-120 χλμ./ώρα σε 4,4 & 8,7 δλ. αντίστοιχα.
Η ευχρηστία και η ευελιξία είναι τα χαρακτηριστικά του Niro που συναντάμε τονισμένα στην ηλεκτρική έκδοση, η οποία προσφέρει άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης προσφέροντας δυνατότητες παραμετροποίησης μέσω τεσσάρων προγραμμάτων (Eco, Normal, Sport, Snow). Μπορεί ο θόρυβος κύλισης από τα ελαστικά να είναι λίγο πάνω από το συνηθισμένο για τα δεδομένα των ηλεκτρικών, αλλά σε γενικές γραμμές το ηλεκτρικό Niro έχει αξιόλογη ποιότητα κύλισης. Βέβαια, λόγω αυξημένου βάρους, η ανάρτηση είναι σφιχτή και αντιδρά κάπως έντονα σε λακκούβες και λοιπές ανωμαλίες, αλλά από την άλλη συγκρατεί την κλίση και προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Η ανάρτηση είναι σφιχτή και αντιδρά κάπως έντονα σε λακκούβες και λοιπές ανωμαλίες, αλλά από την άλλη συγκρατεί την κλίση και προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
Το τιμόνι είναι ελαφρύ και ξεκούραστο, ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης, ενώ χάρη στα paddles ρυθμίζεις την ανάκτηση ενέργειας όπως θες: Από ελεύθερο coasting, χωρίς αντίσταση, μέχρι σε βαθμό που μπορείς να κινηθείς χωρίς ουσιαστικά να πατάς φρένο. Αν χρειαστεί πάντως, το Niro EV φρενάρει δυνατά με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 37,2 μ. για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα. Επιπλέον, το ηλεκτρικό Niro, όπως και οι άλλες εκδόσεις της δεύτερης γενιάς, επωφελείται από μια πληρέστατη σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας μειώνοντας στο ελάχιστο τα περιθώρια ανθρώπινου λάθους.